بازی

بازی استراتژیک Stormgate معرفی شد

بازی استراتژیک Stormgate معرفی شد

در جریان رویداد Summer Game Fest، استودیو Frost Giant از بازی Stormgate، یک عنوان استراتژی همزمان (RTS) رونمایی کرد که از حمایت ناشران بزرگی مانند Riot Games و Kakao Games برخوردار است.

Stormgate یک عنوانی رایگان در سبک RTS است که توسط برخی از سازندگان پیشین Starcraft 2 از استودیو بلیزارد ساخته شده است. این بازی از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 استفاده می‌کند که استودیو Frost Giant می‌گوید به بازی اجازه می‌دهد از صدها واحدی که در مبارزات ظاهر می‌شوند، پشتیبانی کند.

Stormgate در حال حاضر در مرحله آزمایش پیش آلفا است. آزمایش بتا قرار است در سال ۲۰۲۳ آغاز شود و ثبت نام در اینجا در دسترس است.

داستان این بازی صدها سال در آینده و در یک محیط پسا آخرالزمانی که در آن انسان‌ها از ماشین‌ها برای جنگ با شیاطین استفاده می‌کنند، روایت می‌شود. آنطور که توسط تیم سازنده توضیح داده شد، «بازیکنان منابع را جمع‌آوری می‌کنند، پایگاه‌ها را می‌سازند و واحدها را آموزش می‌دهند» تا پیروزی خود را تضمین کنند. در حالی که تاکنون دو گروه انسان‌های «صنعتی» یا بیگانگان «اهریمنی» برای بازی اعلام شده‌اند، استودیو Frost Giant حداقل یک گروه دیگر را برنامه‌ریزی کرده است.

Stormgate شامل یک کمپین داستانی مبتی بر فصل‌های مختلف و همچنین چندین گزینه برای حالت چند نفره خواهد بود. علاوه بر مسابقه‌های رقابتی آنلاین با مهارت بالا، Stormgate چندین مد آرام‌تر را نیز شامل می‌شود – از جمله یک بخش کوآپ سه نفره که با دوستان خود در برابر امواج دشمنان هوش مصنوعی قرار می‌گیرید.

همانطور که در صفحه تیم Frost Giant توضیح داده شده، این استودیو از مدیر تولید، مهندس ارشد، هنرمند ارشد و طراح ارشد استارکرفت ۲ تشکیل شده است. تیم کمپل، یکی از بنیانگذاران Frost Giant Games کارگردان بازی Wasteland 3 نیز بوده و همچنین به عنوان طراح اصلی کمپین Warcraft 3: The Frozen Throne شناخته می‌شود.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسدجایی میان Fallout و This War of Mine
معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسد


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا