بازی

تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شد [تماشا کنید]

در ادامه رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ همانطور که گفته شده بود، تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns نیز منتشر شد که در آن شاهد ابرقهرمان‌هایی از جمله مرد عنکبوتی و ونوم بودیم.

تریلر جدید بازی Marvel’s Midnight Suns تحت عنوان Darkness Falls منتشر شد که در آن شاهد قدرت گرفتن نیروهای شرور بازی بودیم که تیم ابرقهرمان‌ها با کمک بازیکنان باید در مقابل آن‌ها قرار بگیرند. همچنین تریلر با آهنگ Master of Puppets از گروه متالیکا آغاز شد که به نوعی حس و حال خشونت آن را بیشتر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ خواهر و برادر برتر مارولاز اسکارلت ویچ و کوئیک‌سیلور تا ثور و لوکی
۱۰ خواهر و برادر برتر مارول

Marvel’s Midnight Suns یک بازی تاکتیکال نقش‌آفرینی است. در این بازی ما شاهد شخصیت‌های محبوبی از دنیای مارول مثل اعضای انتقام جویان، مردان ایکس و خیلی‌های دیگر هستیم. با این وجود بازیکنان کنترل یک شخصیت جدید به نام هانتر و با قابلیت شخصی‌سازی بسیار زیاد را برعهده خواهند داشت. البته با توجه به تریلرهای منتشر شده با بازی آسان‌تری طرف هستیم و خبری از مرگ دائم شخصیت‌ها نخواهد بود.

بازی‌ نقش‌آفرینی مبتنی بر تاکتیک Marvel’s Midnight Suns که توسط استودیو Firaxis Games در دست توسعه قرار دارد، در تاریخ ۷ اکتبر یا ۱۵ مهر ماه توسط 2K منتشر خواهد شد. بازی ابتدا قرار بود اواخر اسفند یا اوایل فروردین سال آینده روانه بازار شود، اما تاریخ انتشار آن اخیرا تا نیمه دوم سال ۲۰۲۲ تاخیر خورده بود.

مطلب پیشنهادی:۱۴ دوست و دشمن مون نایتشخصیت‌هایی در کنار/در برابر شوالیه ماه
۱۴ دوست و دشمن مون نایت


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا