رمز ارز

ماجرای دعوای حقوقی ایلان ماسک و توییتر به کجا رسید؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاتالین سنت جی مک‌کورمیک، قاضی دادگاه عالی دلور، در روزهای گذشته حکمی را امضا کرده که بر اساس آن، شرکت توییتر باید اطلاعات بیشتری را به ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس ارائه دهد.
طبق گزارش‌ها، به توییتر دستور داده شده که داده‌های لازم در ارتباط با اکانت‌های اسپم و ربات را در اختیار ایلان ماسک قرار دهد. این غول رسانه‌های اجتماعی از مدیرعامل تسلا به دلیل پس گرفتن پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری وی برای خرید این پلتفرم رسانه اجتماعی شکایت کرده است.
در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده (SEC) بر اساس یک پرونده نظارتی جدید که چهارشنبه منتشر شد، توییتر را در مورد روش شناسایی حساب‌های اسپم، مورد بررسی قرار داده است.
در نامه‌ای به تاریخ ۱۵ ژوئن، SEC از پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر خواست تا اطلاعاتی را در مورد نحوه محاسبه تعداد حساب‌های ربات ارائه دهد. SEC خطاب به توییتر گفته است:

شما برآورد کرده‌اید که میانگین تعداد حساب‌های اسپم در طول سال مالی ۲۰۲۱، همچنان کمتر از پنج درصد از mDAU (تعداد کاربران روزانه فعال درآمدزا) است. لطفا روش‌های مورد استفاده در محاسبه این ارقام را ارائه کنید.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

توییتر در ۲۲ ژوئن به درخواست SEC با توصیفی از روش مورد استفاده خود، پاسخ داد. این غول رسانه اجتماعی به رگولاتور اوراق بهادار اطلاع داد که در این روش به‌طور تصادفی، هزاران حساب را برای بررسی انتخاب می‌کند.
در اوایل این ماه، ماسک نزدیک به هشت میلیون سهم تسلا را فروخت. رئیس تسلا گفت در صورتی‌که توییتر او را مجبور به بستن قرارداد کند و برخی از شرکای سهام به نتیجه نرسند، باید از فروش اضطراری سهام تسلا جلوگیری شود.

منبع بیت کوین نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا