بازی

دمو بازی Saints Row معرفی شد [تماشا کنید]

دمو بازی Saints Row معرفی شد [تماشا کنید]

چیزی به اتمام رویداد سامر گیم فست باقی نمانده و اکنون جف کیلی از دمو بازی Saints Row رونمایی کرده که Saints Row Boss Factory نام دارد. 

فاصله زیادی به تاریخ عرضه ریبوت بازی Saints Row باقی نمانده و استودیو Volition در رویداد سامر گیم فست از دموی رایگان آن به نام Saints Row Boss Factory رونمایی کرد. این توسعه دهنده قول یک سیستم شخصی‌سازی بسیار عمیق را به طرفداران داده بود و تریلر این دمو به خوبی این ویژگی را به ما نشان می‌دهد.

Saints Row Boss Factory از حالا روی پی‌سی، پلی استیشن ۴، ولی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس بری دانلود در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی Saints Row

در این عنوان شما به گروهی خلافکار به اسم Saints پیوسته‌اید که قصد دارد در شهر سانتو ایلسو (Santo Ileso) پیشرفت کند. در این شهر گروه‌های دیگری با استیال و شخصیت‌ منحصر به فرد خود نیز وجود دارند و استودیو Volition نام‌های لاس پنتروس، The Idols و Marshall Defense Technologies را برای آن‌ها انتخاب کرده است.  

ریبوت بازی Saints Row قرار است در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) برای پلی استیشن ۴، ولی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود.


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا