بازی

برای داشتن یک سایت چقدر باید هزینه کنیم؟

برای داشتن یک سایت چقدر باید هزینه کنیم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تب و تاب داشتن یک وب سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی این روزها به قدری بالاست که هر صنفی شروع به کسب درآمد از طریق وب سایت کرده است. طبیعتا داشتن یک وب سایت هزینه بسیار کمتری از اجاره یک فروشگاه و دکور کردن آن دارد. با یک دهم این هزینه می توانید با سرعت بالایی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. با این تفاوت که این بار محدود به محله و یا شهر خود نیستید و مشتریان شما از سراسر کشور می باشند. در این مقاله می خواهیم هزینه طراحی سایت را برآورد کنیم و بدانیم با چه بودجه ای می توان شروع به کار کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و سئو می توانید با مشاورین مجموعه نبض نت در ارتباط باشید.

هزینه طراحی سایت را پس بگیرید

این روزها قیمت ها سیر صعودی دارد و اجاره کردن یک مغازه با سرمایه بسیار زیادی همراه است. در عین حال ممکن است چندین ماه طول بکشد تا شما بتوانید مشتریان خود را داشته باشید. شاید میان راه اندازی فروشگاه سنتی و یا طراحی سایت فروشگاهی دودل باشید. بیایید با یک مثال بررسی کنیم. فرض کنید که می خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید. در صورتی که دارای سرمایه اولیه باشید می بایست در ابتدا یک هزینه برای اجاره و یا خرید فروشگاه باید کنار بگذارید. سپس هزینه ای برای خرید محصول داشته باشید و در انتها یک سرمایه برای تبلیغات نیز می خواهید. شاید چندین ماه نتوانید به سوددهی برسید در حالی که مشتریان شما نیز محدود به زمان و مکان می باشند. بنابراین برای اینکه بتوانید سرمایه خود را برگردانید چندین سال باید کار کنید و هزینه کنید.

حال تصور کنید که سرمایه ای برای اجاره فروشگاه نمی پردازید اما هزینه ای بسیار کمتر از اجاره فروشگاه برای طراحی سایت می پردازید. نیازی به هزینه دکوراسیون و تبلیغات ندارید. در عوض هزینه ای را به صورت ماهیانه برای سئو می پردازید و در نهایت با رسیدن به نتایج اولیه گوگل می توانید در عرض یکماه تمامی هزینه هایی که برای طراحی سایت پرداخته اید را بدست آورید. بدین ترتیب به راحتی سرمایه اولیه شما بدست می اید و نگرانی بابت از دست دادن هزینه ندارید.

حداقل و حداکثر هزینه طراحی سایت چقدر است؟

اگر هزینه طراحی سایت را سرچ کرده اید لازم است که پیش از محاسبه هزینه اطلاعاتی را بدست آورید. حتما با انبوهی از قیمت ها مواجه شده اید و تا اندازه ای شما را سردرگم کرده است. بگذارید همین ابتدا یک موضوع را مشخص کنیم. به دنبال یک قیمت واحد برای طراحی سایت نباشید چون هیچ قائده و قانونی برای هزینه طراحی سایت وجود ندارد. اگر در اینترنت سرچ کوتاهی انجام دهید متوجه می شوید که هزینه طراحی سایت از چند صد هزار تومان شروع می شود و به چند صد میلیون تومان می رسد. این اختلاف قیمت چه چیزی را نشان می دهد. انتخاب شما گره گشای مسئله است. چه نوع وب سایتی می خواهید؟

طراحی سایت اختصاصی

اگر می خواهید به صورت کاملا سفارشی وب سایت شما طراحی شود می بایست از یک برنامه نویس کمک بخواهید. در این صورت تمامی کدهای سایت شما به صورت اختصاصی از ابتدا نوشته می شود. این کار مهارت زیادی را می طلبد بنابراین هزینه زیادی را نیز می خواهد. در وب سایت های اختصاصی محدودیت ایجاد امکانات جدید ندارید. هزینه طراحی سایت اختصاصی نیز به امکاناتی که برای وب سایت در نظر گرفته اید بستگی دارد. شما می توانید وب سایت خود را با توجه به امکانات از 30 الی 40 میلیون تومان به صورت اختصاصی طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس

روشی دیگر وجود دارد که با استفاده از آن شما می توانید هزینه بسیار کمتری برای طراحی سایت پرداخت کنید. این روش بسیار ساده از وب سایت اختصاصی می باشد. بدین ترتیب که کدهای وب سایت حاضر است و تنها کافیست امکانات مورد نظر شما به سایت اضافه شود. برای طراحی سایت وردپرسی قالب های متنوعی وجود دارد که هریک دارای امکانات مخصوص به خود می باشد. در این روش دارای محدودیت اضافه کردن امکانات هستید. در صورتی که قصد طراحی سایت وردپرسی را دارید حتما پیش از شروع کار با طراح خود مشورت کنید و امکاناتی که در نظر دارید را با وی در میان بگذارید. طراحی سایت با استفاده از وردپرس نیز دارای قیمت های مختلفی می باشد اما از طراحی سایت اختصاصی بسیار ارزان تر است. در عین حال استفاده از آن نیز بسیار ساده می باشد.

طراحی سایت اقتصادی

نبض نت شرایط دیگری نیز فراهم کرده است. این بار با هزینه بسیار کمتری می توانید صاحب یک وب سایت شوید. اما دیگر از امکانات خبری نیست. در صورتی که یک وب سایت ساده برای خود می خواهید که پلی ارتباطی میان شما و مشتریان شکل بگیرد می توانید از سایت های اقتصادی استفاده کنید. در این روش وب سایت شما سه روزه آماده است و می توانید از آن استفاده کنید.

کدام روش طراحی سایت بهتر است؟

شما قرار است از یک فروشگاه اینترنتی درآمد داشته باشید. شروع کار بستگی به بودجه شما دارد. البته در صورتی که امکانات مورد نظر شما قابل پیاده سازی روی سایت وردپرسی باشد نیازی به هزینه اضافه ندارید. برای این کار بهتر است از یک طراح سایت باتجربه کمک بخواهید. برای شروع کار شما عزیزان می توانید امکانات خود را با شرکت طراحی سایت نبض نت درمیان بگذارید و با اطمینان از عملی شدن کار شروع به طراحی کنید. در صورتی که اطلاعات کافی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و یا سئو سایت ندارید می توانید با شماره های درج شده یا 09126718151 تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا