بازی

جان کارپنتر فکر می‌کند کارگردان دیگری روی فیلم Dead Space کار می‌کند

جان کارپنتر فکر می‌کند کارگردان دیگری روی فیلم Dead Space کار می‌کند

جان کارپنتر، کارگردان سری فیلم‌های ترسناک، به تازگی در گفتگویی اظهار نظر کرده که فیلم سینمایی Dead Space در دست ساخت است.

مهر ماه امسال از کارگردان مشهور فیلم‌های ترسناکی همچون هالووین، The Thing و The Fog پرسیده شد که آیا تا به حال به فکر اقتباس از یک بازی ویدئویی بوده است یا خیر. او به The A.V. Club گفت:

تنها چیزی که به ذهنم می‌رسد و قبلاً به آن اشاره کرده بودم، Dead Space است. یک فیلم سینمایی واقعا عالی خواهد شد. می‌توانم این کار را انجام دهم.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکنتجربه هیجان‌انگیز آکروفوبیا
نقد فیلم Fall – به پایین نگاه نکن

در مصاحبه جدید با ورایتی، کارپنتر در پاسخ به این سوال که آیا اقداماتی برای ساخت فیلم Dead Space صورت گرفته یا خیر، پاسخ داد که او هرگز به چنین پروژه‌ای ملحق نشده، اما گمان می‌کند کارگردان دیگری در حال ساخت آن است.

من طرفدار پر و پا قرص بازی‌های ویدیویی هستم، بنابراین همه جور بازی انجام دادم. چندی پیش داشتم به دوربین‌های دیجیتال جدید RED نگاه می‌کردم و اتفاقاً به آن‌ها اشاره کردم که دوست دارم یک فیلم Dead Space بسازم. این حرف همه‌جا چرخید و گفتند «اوه، چه زمانی این کار را می‌کنی؟»

ولی من قرار نیست این فیلم رو بسازم. فکر می‌کنم آن‌ها در حال حاضر یک کارگردان دیگر را استخدام کردند و از من نخواستند که این کار را انجام دهم. بنابراین تا زمانی که کسی از من نخواهد، این کار را انجام نمی‌دهم. اما نسخه جدیدی از بازی ویدیویی Dead Space در ژانویه منتشر می‌شود و منتظرش هستم.

Dead Space

در اخبار مرتبط چند هفته پیش صداپیشگان بازی مشخص شدند و طبق اعلام رسمی EA، ظاهرا تانیا کلارک (Tanya Clarke) برای ایفای نقش نیکول برنان (Nicole Brennan)، یکی از شخصیت‌های مهم نسخه اول و دوم فرنچایز دد اسپیس باز می‌گردد. همچنین Anthony Alabi در نقش Zach Hammond صدا پیشگی می‌کند. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ۱۸ دقیقه ابتدایی گیم‌پلی بازی را از اینجا تماشا کنید.

ریمیک بازی ترسناک Dead Space در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. تریلر لانچ این عنوان که با موتور فراست‌بایت EA توسط استودیوی Motive بازسازی شده، روز پنجشنبه منتشر شد و در این لینک قابل مشاهده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا