بازی

رکورد فاصله زمانی بین دو نسخه The Legend of Zelda شکسته شد

رکورد فاصله زمانی بین دو نسخه The Legend of Zelda شکسته شد

سری بازی زلدا (The Legend of Zelda) یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود که زمان زیادی از عرضه آخرین نسخه آن گذشته است.

نینتندو روی دنباله Breath of the wild کار می‌کند و اکنون این بازی رکورد فاصله زمانی بین دو نسخه از سری زلدا را شکسته است. کاربری در توییتر اعلام کرده که فاصله زمانی بین دو نسخه Breath of the wild، رکورد سری زلدا را شکسته و پیش از این Link’s Awakening و Ocarina of Time بیشترین فاصله را با هم داشتند.

Link’s Awakening برای گیم‌بوی و Ocarina of Time برای کنسول Nintendo 64 منتشر شده‌اند و بین آن‌ها ۵ سال، ۵ ماه و ۱۵ روز فاصله وجود داشت. نسخه اول Breath of the Wild به صورت دقیق ۵ سال، ۵ ماه و ۱۶ روز پیش به بازار منتشر شده بود. البته نینتندو در این فاصله دو بازی قدیمی زلدا را دوباره برای سوییچ منتشر کرده است.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید

زلدا

ریمیک Link’s Awakening در سال ۲۰۱۹ به بازار منتشر شده بود و Skyward Sword نیز اکنون روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. باید اشاره کنیم که امروزه طولانی‌ شدن روند توسعه بازی‌ها، موضوع چندان عجیبی نیست. بازی‌ها محصولات پیچیده‌ای هستند که به هزینه، زمان و منابع بسیار زیادی احتیاج دارند. 

Breath of the Wild 2 روی زمین و آسمان‌های سرزمین هایرول جریان خواهد داشت. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان این دنباله در دسترس قرار ندارد و نینتندو تلاش کرده توسعه آن را در خفا پیش ببرد. The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 تا بهار سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. 

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


ترسناک ترین دنیای تاریخ‌ ویدیو گیم چطور ساخته شد؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا