بازی

فیلم‌برداری سریال The Last of Us فردا به پایان می‌رسد

فیلم‌برداری سریال The Last of Us فردا به پایان می‌رسد

اواخر مراسم سامر گیم فست نیل دراکمن از استودیو ناتی داگ روی صحنه آمد و چند خبر بسیار جالب از سریال The Last Of Us را با طرفداران در میان گذاشت.

اول از همه نیل به این اشاره کرد که فردا فیلم‌برداری سریال به صورت کامل تمام می‌شود و The Last Of Us به صورت رسمی وارد پروسه تدوین خواهد شد. نیل دراکمن در ساخت این سریال از نزدیک با شبکه HBO همکاری داشته و حتی یکی از قسمت‌ها را به تنهایی کارگردانی کرده است. او علاوه‌بر کارگردانی یکی از نویسندگان و تهیه کنندگان سریال نیز محسوب می‌شود.

پس از چند دقیقه تروی بیکر و اشلی جانسون، صداپیشه‌های جول و الی در The Last of Us، روی صحنه آمده و اعلام کردند که در سریال حضور دارند. این دو صداپیشه اما در سریال نقش متفاوتی را برعهده دارند و به نظر می‌رسد که به عنوان دو عضو جدانشدنی از بازی‌های لست آو آس، حضور آن‌ها بیشتر افتخاری باشد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه داردداستان خوب با پرداخت بد
نگاهی به قسمت هشتم سریال جیران – جنگ چهره زنانه دارد

اعضای سریال The Last Of Us

تیم بازیگری این سریال علاوه‌بر پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsay)  شامل گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، مرل دانتریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل می‌شود. کارگردان و خالق این سری، نیل دراکمن، نیز در ساخت این سریال نقش دارد. 

کانتمیر بالاگو (Kantemir Balagov)، علی عباسی و یازمیلا ژبانیچ دیگر اعضای تیم کارگردانی The Last of Us هستند. باید اشاره کنیم که چند ساعت پیش نیز تصویر و ویدئو جدیدی از سریال The Last of Us لو رفت که نشان می‌دهد سازندگان سریال توانسته‌اند به خوبی حس و حال بازی لست آو آس را بازسازی کنند. 

مطلب پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخبازسازی قجری سریال شهرزاد
نگاهی به قسمت اول سریال جیران – روایت اشتباه تاریخ


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا