بازی

بازی Layers of Fears با نمایش اولین تریلر معرفی شد

بازی Layers of Fears با نمایش اولین تریلر معرفی شد

در جریان Summer Game Fest 2022، بلوبر تیم (Bloober Team) از بازی Layers of Fears، عنوان ترسناک جدید خود رونمایی کردد که در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

تیم بلوبر یک بار دیگر سراغ فرانچایز ترسناک روان‌شناختی خود می‌رود که اولین قسمت آن را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده بود. Layers of Fears که به طور رسمی امشب معرفی شد، قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر شود.

تیم بلوبر که به خاطر بازی‌های سبک ترسناک شناخته می‌شود، این بازی را با همکاری استودیو Anshar می‌سازد که پیش از این در سال ۲۰۲۱ یک بازی سایبرپانک ایزومتریک به نام Gamedec منتشر کرده بود. توسعه‌دهندگان می‌گویند بازی جدید Layers of Fears بر پایه‌ و اساس بازی‌های قدیمی این سری ترسناک ساخته شده است.

با تماشای تریلر به نمایش در آمده باید گفت که این بازی مطمئنا حال و هوای آشنا و ترسناکی دارد. داستان بر روی یک شخصیت متمرکز نخواهد شد و در عوض در نسل‌های مختلف روایت خواهد شد.

پیوتر بابینو، مدیرعامل تیم Bloober در یک بیانیه خبری گفت:

ما در حال بازگرداندن فرنچایزی هستیم که واقعا برای ما خاص است، به فرم تازه‌ای که به بازیکنان یک تجربه بازی واقعا جدید ارائه می‌دهد و داستان کلی را روشن‌تر می‌کند. برنامه ما این بود که بازی‌های پیشین را بازسازی کنیم، اما نمی‌خواستیم آن را به مجموعه‌ای ساده از دو بازی ریمستر شده تبدیل کنیم. در عضو روی یک رویکرد جدید کار کردیم، چیزی که شاید هنوز برای شما مشخص نباشد. اما می‌توانم به شما بگویم دلیل خاصی وجود دارد که آن را Layers of Fears نامیدیم.

همانطور که اشاره شد بازی Layers of Fears اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا