تکنولوژی

اپل احتمالا امسال از آیپد پرو 14.1 اینچی با 16 گیگابایت رم و چیپ M2 رونمایی می‌کند

طبق گزارش‌هایی که توسط برخی منابع منتشر شده، ظاهرا اپل در حال کار روی نسخه به‌روز‌شده‌ای از آیپد پرو خود است که برای اولین بار از نمایشگر 14.1 اینچی به همراه چیپ M2 بهره می‌برد.

اگر گزارش ارائه شده توسط این منبع در توییتر صحت داشته باشد، این اولین تبلت 14.1 اینچی این شرکت و همچنین بزرگترین تبلتی که تاکنون توسط اپل ساخته شده خواهد بود. در حال حاضر، تبلت‌های آیپد پرو در دو اندازه 11 اینچی و 12.4 اینچی در دسترس هستند.

مشخصات احتمالی آیپد پرو 2022 اپل

آیپد پرو

طبق گزارش‌های موجود، مدل‌های سال جاری آیپد پرو با پیکربندی پایه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند. با این وجود، اگر آن‌ها از پردازنده جدید M2 اپل نیز بهره ببرند، به قدرتمندترین تبلت موجود در بازار فعلی تبدیل خواهند شد.

با این حال، نمی‌توان انتظار داشت که مدل‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی آیپد پرو نسبت به نسخه‌های قبلی خود تغییرات زیادی داشته باشند. تاکنون در برخی گزارش‌های گفته شده که نسخه 12.9 اینچی آیپد پرو 2022 می‌تواند با حاشیه‌هایی باریک‌تر نسبت به قبل عرضه شود. همچنین نسخه 11 اینچی به نمایشگر مینی LED مجهز نمی‌شود.

هرچند درباره زمان عرضه تبلت‌های آینده اپل هیچ اطلاعاتی وجود ندارد، اما احتمالا این دستگاه‌ها همراه با نسل بعدی آیفون معرفی خواهند شد. در این رویداد احتمالی، همچنین اپل واچ سری 8 و ایرپاد پرو 2 نیز می‌توانند معرفی شوند.

آیپد پرو

کنفرانس WWDC 2022 اپل به تازگی برگزار شده که در آن شاهد جدیدترین پیشرفت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری غول مستقر در کوپرتینویی بودیم. برای اطلاع کامل از این رویداد و موارد معرفی شده در آن مانند iOS 16 و تراشه M2 می‌توانید به مطلب «هرآنچه در کنفرانس WWDC 2022 اپل گذشت» مراجعه کنید.

در این کنفرانس اپل همچنین از نسخه جدید سیستم عامل iPadOS 16 برای تبلت‌ها نیز رونمایی کرد که از جمله ویژگی‌های جدید آن می‌توان به بازطراحی اپلیکیشن Home و پشتیبانی از Passkey در مرورگر سافاری اشاره کرد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا