بازی

بازی جدید سازنده Shadow of the Colossus احتمالاً سال آینده معرفی می‌شود

بازی جدید سازنده Shadow of the Colossus احتمالاً سال آینده معرفی می‌شود

پس از سال‌ها سکوت و اشارات اندک، اکنون سازنده بازی Shadow of the Colossus یعنی فومیتو اوئدا (Fumito Ueda) امیدوار است که بتواند از بازی جدید استودیو GenDesign در سال ۲۰۲۳ رونمایی کند.

آخرین ساخته استودیو «جن دیزاین» عنوان The Last Guardian بود که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد؛ اثری که پس از سپری کردن ۱۰ سال توسعه مشقت بار و مهاجرت از Team Ico به جن دیزاین، ساختش به پایان رسید و نهایتاً به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ عرضه شد.

مطلب پیشنهادی:از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟تنوع بیشتر، کارآیی بیشتر
از سیستم پرک‌های فورتنایت (Reality Augment) چه می‌دانید؟

از زمان عرضه «آخرین نگهبان» تا کنون، جن دیزاین مشغول اشاره کردن به پروژه جدید خود است و همواره نیز به این نکته اشاره دارد که هزینه‌های تولید آن توسط شرکت Epic Games تامین شده است؛ اما این تمام دانسته‌های ما از بازی جدید فومیتو اوئدا است و به نظر می‌رسد بالاخره قرار است شاهد اخباری جدید از این اثر در سال میلادی جدید باشیم.

در جدیدترین مصاحبه اوئدا با رسانه Famitsu که طی آن با برخی از توسعه دهندگان ژاپنی درباره اهداف خود برای سال ۲۰۲۳ صحبت کرده بودند، او اذعان داشت که امیدوار است GenDesign بتواند امسال بازی جدید خود را معرفی کند. البته از آن‌جایی که اوئدا از لفظ امیدوار بودن استفاده کرده، این احتمال می‌رود که حتی اگر بازی را معرفی هم کنند، هنوز با عرضه آن فاصله بسیار زیادی داریم.

Shadow of the Colossus

از اشارات کمی که درباره این عنوان صورت گرفته می‌توان به تصویر دختری اشاره کرد که روی یک سکو نشسته و یک دست غول پیکر نیز درکنار او قرار دارد. این تصویر در سال ۲۰۱۸ با تیتر «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast) روی وبسایت استودیو منتشر شده بود. همچنین در تصویری دیگر، یک پسربچه را مشاهده کردیم که درکنار یک کشتی مکانیکی ایستاده است و مشخص نیست که این دو تصویر با یکدیگر ارتباطی دارند یا خیر.

فومیتو اوئدا به غیر از Shadow of The Colossus و The Last Guardian، روی عنوان تاثیرگذار دیگری همچون Ico نیز کار کرده است. همچنین انتظار می‌رود رونمایی از بازی جدید استودیوی این توسعه‌دهنده افسانه‌ای حداقل در اواسط سال میلادی جدید صورت بگیرد.

مطلب پیشنهادی:۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان برویدبازی‌هایی که هیچ محدودیتی ندارند
۹ بازی آفلاین برتر موبایلی که باید به سراغشان بروید


چرا الی در لست آف آس به کوردیسپس مصونیت ندارد؟!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا