بازی

بلوبر تیم از اظهار نظر درباره ریمیک بازی Silent Hill 2 خودداری کرد

بلوبر تیم از اظهار نظر درباره ریمیک بازی Silent Hill 2 خودداری کرد

در روزها قبل اعلام شده بود که ریمیک بازی Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم بلوبر تیم (Bloober Team) در حال ساخت است و حالا مدیرعامل این استودیو در مصاحبه جدید خود ترجیح داده نسبت به این شایعات توضیحی ارائه نکند.

برای افرادی که اخبار روز گذشته را دنبال نکرده‌اند، اکانت NateTheHate2 در توییتر اخیرا ادعا کرده بود که چندین پروژه Silent Hill در دست ساخت است که شامل بازسازی Silent Hill 2 توسط بلوبر تیم (سازنده The Medium) می‌شود. جف گراب از VentureBeat هم این شایعات را تایید کرد و گفته بود که از منابع خود چنین چیزهایی را شینده است.

مطلب پیشنهادی:۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنندآماده برای مکیدن خون
۶ خون آشام دی‌سی که می‌توانند در فیلم‌ها حضور پیدا کنند

«پیوتر بابینو» مدیرعامل بلوبر تیم در مصاحبه خود با IGN درباره این اخبار گفت:

ما نمی‌توانیم در مورد کارهایی که در حال انجام هستیم اظهارنظر کنیم، زیرا به تعهدات خود با شرکایمان متعهد هستیم. به همین دلیل نمی‌توانیم چیزی به شما بگوییم. در اسرع وقت، در مورد پروژه‌های آینده خود اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. پس از آن توضیحات بیشتری وجود خواهد داشت.

Silent Hill

در بخش دیگری از مصاحبه، از بابینو در مورد تجربه‌اش از کار روی پروژه‌های دارای محوز، به ویژه بازی که سال ۲۰۱۹ بر اساس فیلم Blair Witch ساخته‌اند سوال شد. او پاسخ داد که کار کردن روی این دسته از بازی‌ها می‌تواند سخت‌تر باشد، زیرا محدودیت‌هایی را برای ایده‌های خلاقانه استودیو به همراه دارند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین فیلم‌های ترسناکِ عاشقانهاز زامبی‌های رمانتیک تا زوج شکارچی ارواح
معرفی بهترین فیلم‌های ترسناکِ عاشقانه

شایعات مربوط به ساخت بازی جدید Silent Hill توسط بلوبر تیم از زمان‌ها قبل شنیده می‌شود. در فوریه سال ۲۰۲۱ گفته شده بود که این استودیو با یک ناشر «بسیار مشهور» روی یک بازی ترسناک جدید کار می‌کنند.


 جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا