بازی

ویدیو گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شد [تماشا کنید]

ویدیو گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 منتشر شد [تماشا کنید]

همانطور که قبلا گفته شده بود، در رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ شاهد ویدیو هفت دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بودیم.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد و حالا در رویداد Summer Game Fest 2022 اولین ویدیو گیم پلی آن به نمایش درآمد. طبق این ویدیو، به نظر می‌رسد فرنچایز Call of Duty به اصل واقعی خود برگشته و طرفداران نیز در شبکه‌های اجتماعی از نمایش آن بسیار راضی بوده‌اند

مطلب پیشنهادی:هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیماین قصه سر دراز دارد…
هر آنچه از فصل هشتم Call of Duty Mobile می‌دانیم

طبق تصاویر و تریلر منتشر شده از Modern Warfare 2 به نظر می‌رسد بازی دارای گرافیک خیره‌کننده‌ای خواهد بود و گیم پلی آن نسبت به بازی‌های قبلی از یکنواخت بودن فاصله خواهد گرفت تا یک بار دیگر طرفداران سبک شوتر و فرنچایز COD با یک عنوان جذاب مواجه شوند.

جدیدترین بازی‌ Call of Duty یا همان Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر یا ۶ آبان منتشر خواهد شد. نکته مهم دیگر اینکه علاوه بر پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس وان و سری ایکس/اس، بازی روی استیم هم منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارندآن‌هایی که حضورشان روح دوباره‌ای در کالبد مجموعه می‌دمد
شخصیت‌هایی که احتمالا در دنباله ریبوت بازی Call of Duty Modern Warfare حضور دارند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا