بازی

برخی بازی‌های آینده اکتیویژن بلیزارد انحصاری ایکس باکس خواهند بود

برخی بازی‌های آینده اکتیویژن بلیزارد انحصاری ایکس باکس خواهند بود

«مت بوتی»، رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس در مورد برنامه‌های این شرکت برای اکتیویژن بلیزارد پس از نهایی شدن فرآیند خرید آن صحبت کرد و ظاهرا برخی بازی‌های در حال توسعه این استودیو، به صورت انحصاری برای کنسول مایکروسافت منتشر خواهد شد.

بوتی در جلسه توجیهی خود گفت:

در نهایت هدف ما این است تا بازی‌ها را بیشتر در دسترس بازیکنان و سازندگان قرار دهیم. اگر بازی را خریداری کنیم که دارای یک جامعه بزرگ در چندین پلتفرم باشد، آخرین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که چیزی را از آن حذف کنیم. در هر صورت، احساس می‌کنیم وظیفه ما این است تا مراقب باشیم و به ساختن و پرورش جامعه آن ادامه دهیم، نه اینکه تلاش کنیم تا با تکه تکه کردن، بخشی از آن را از بین ببریم.

یکی از نمونه‌های که در مورد نگرش مایکروسافت نسبت به بازی‌های چندپلتفرمی به آن اشاره شد، ماینکرفت است که پس از خرید توسعه‌دهنده آن یعنی Mojang روی پلتفرم‌های دیگری نیز منتشر شد.

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ: چهار قابلیت مهم ویندوز ۱۱ برای گیمرهاسیستم عاملی بهتر برای بازی کردن
ویجی‌لاگ: چهار قابلیت مهم ویندوز ۱۱ برای گیمرها

ایکس باکس

«تینا سامرفورد»، مدیرکل برنامه‌نویسی و رویدادهای ایکس باکس نیز به وضوع اعلام کرد که برخی از بازی‌ها انحصاری ایکس باکس خواهند بود که احتمالا به بازی‌های کاملا جدیدی اشاره دارد که هم اکنون توسط اکتیویژن بلیزارد در حال توسعه هستند. سامرفورد گفت:

می‌خواهیم تا جایی که ممکن است، بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را پس از ملحق شدن آن‌ها به ما در گیم پس قرار دهیم.

مایکروسافت قبلا تایید کرده است که سری Call of Duty پس از خریداری اکتیویژن بلیزارد توسط آن‌ها، همچنان یک فرنچایز چند پلتفرمی خواهد بود.

پیش از شوکیس بزرگ و مشترک ایکس باکس و بتسدا که در تاریخ ۱۲ ژوئن و ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد، مایکروسافت خبر بزرگی را اعلام کرد. غول نرم‌افزاری امروز به صورت رسمی تایید کرد که سرویس ابری xCloud به زودی از طریق اپلیکیشن ایکس باکس روی تلویوزیون‌های سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین دیگر حتی برای تجربه کردن بازی‌های ایکس باکس به کنسول نیازی نیست!

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا