بازی

ابتلای هنری کویل به کرونا باعث توقف فیلمبرداری فصل سوم سریال The Witcher شد

ابتلای هنری کویل به کرونا باعث توقف فیلمبرداری فصل سوم سریال The Witcher شد

طبق گزارش‌های جدید، مراحل ساخت و فیلمبرداری فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) همزمان با مثبت شدن تست کووید هنری کویل، متوقف شده است. تولید فصل سوم این سریال محبوب در تاریخ ۲۵ جولای و بدون هشدار قبلی متوقف شد، آن هم درست زمانی که سریال آماده فیلمبرداری صحنه نبرد بزرگی بود که مستقیما از کتاب‌ها می‌آمد.

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی

این اولین باری نیست که پاندمی کرونا منجر به توقف در روند ساخت سریال می‌شود؛ چراکه ساخت فصل دوم نیز در سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری کووید متوقف شد و انتشار آن به دسامبر ۲۰۲۱ موکول گشت. البته هنوز تاریخ پخش فصل سوم سریال ویچر اعلام نشده، اما با توجه به اینکه اکنون در اواسط مراحل تولید قرار دارد، طرفداران امیدوار بودند تا نهایتا بتوانند در اوایل سال ۲۰۲۳ ادامه داستان گرالت را با نقش‌آفرینی هنری کویل تماشا کنند. حال با ابتلای هنری کویل به ویروس کرونا، باید انتظار وقفه قابل توجه دیگری را قبل از انتشار فصل سوم داشته باشیم.

تغییر در تاریخ پخش سریال‌ها اصلا کار ساده‌ای نیست، زیرا بازیگران معمولا مشغول پروژه‌های دیگری هستند و نمی‌توانند خارج از زمان‌های تعیین‌شده در دسترس باشند. علاوه بر آن، از آنجایی که سریال ویچر در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدات نتفلیکس است، هرگونه تاخیر در روند آن بر هزاران نفر از افراد درگیر در تولید از بازیگران گرفته تا دست اندر کاران تاثیر می گذارد.

سریال ویچر

فصل سوم سریال The Witcher اقتباسی از کتاب The Time of Contempt، رمان دوم مجموعه اصلی داستان ویچر است که به بررسی رابطه گرالت و سیری می پردازد. در این کتاب، گرالت همچنین باید موضع بی طرف خود را در قبال سیاست قاره رها کند، زیرا نیروهای مختلف شروع به شکار سیری می‌کنند.

در اخبار مربوط به این سریال خواندیم که بازیگران شانگ‌ چی و رزیدنت اویل به فصل سوم سریال The Witcher پیوستند و نتفلیکس خلاصه داستان فصل سوم سریال ویچر را اعلام کرد.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا