بازی

الکترونیک آرتز امیدوار است Call of Duty انحصاری ایکس باکس شود

الکترونیک آرتز امیدوار است Call of Duty انحصاری ایکس باکس شود

احتمالا بزرگ‌ترین مانع بر سر راه مهم‌ترین خرید صنعت بازی در تمام دوران بین مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد، سری Call of Duty (کال آو دیوتی) است که امکان دارد روزی به عنوان انحصاری ایکس باکس تبدیل شود.

مایکروسافت بارها گفته که چنین اتفاقی نمی‌افتد (حداقل نه به این زودی‌ها) اما سونی می‌گوید ضمانت‌های داده شده «در بسیاری از سطوح ناکافی بوده است».

مطلب پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل هفتم سال ۲۰۲۲معرفی ۵ قاتل سریالی!
بهترین سلاح‌های Call of Duty Mobile تا فصل هفتم سال ۲۰۲۲

در میان همه سر و صداها، یک مرد وجود دارد که اگر روزی مایکروسافت تصمیم بگیرد Call of Duty را یک عنوان انحصاری کند، خیلی بدش نمی‌آید: اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز (EA) که در جریان رویداد اخیر گلدمن ساکس گفت احتمال تبدیل شدن کال آو دیوتی به یک سری انحصاری، خبر خوبی برای بتلفیلد است.

آخرین نسخه مجموعه بتلفیلد، Battlefield 2042، فرسنگ‌ها از یک عنون ایده‌آل فاصله داشت و در حالی که از آن زمان تاکنون بهبودهایی حاصل شده، ویلسون اذعان کرد که این سری در سال‌های اخیر با مشکل مواجه بوده است.

فکر نمی‌کنم در دو نسخه اخیر آن‌طور که باید مثل همیشه بازی ارائه می‌کردیم، بتلفیلد را عرضه کرده باشیم. کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام دهیم. اما بتلفیلد در هسته‌ خود، یک سری خارق‌العاده است و در دنیای سرگرمی دیده‌ایم که یک آی‌پی عالی، انعطاف‌پذیر است.

فکر می‌کنم اکنون تیم خلاق خارق‌العاده‌ای درگیر بتلفیلد شده که جاه‌طلبی‌های باورنکردنی برای تصاحب فضای شوتر اول شخص دارند.

Call fo Duty و الکترونیک آرتز

زمانی که نزدیک‌ترین رقبای شما میدان را ترک کنند، پیشروی آسان‌تر می‌شود و ویلسون در میان بحث و جدل‌ها درباره آینده کال آو دیوتی، فرصتی برای بتلفیلد می‌بیند:

در دنیایی که ممکن است سوالاتی در مورد آینده Call of Duty و اینکه ممکن است برای چه پلتفرم‌هایی عرضه شود یا نه وجود داشته باشد، به نظر من بی‌طرف بودن پلتفرمی و کاملا کراس پلتفرم بودن بتلفیلد، یک فرصت فوق‌العاده است.

البته اگر در موقعیتی نباشید که سودآوری کنید، فرصت چندانی به حساب نمی‌آید، اما EA اخیرا اقدامات مهمی انجام داده تا تعهد خود به سری Battlefield را گسترش دهد.

توسعه‌دهنده اصلی DICE همچنان به کار روی مولفه چندنفره بازی ادامه می‌دهد، در حالی که استودیوی جدید Ridgeline Games یک کمپین داستانی کاملا جدید در دنیای بتلفیلد (و جدا از Battlefield 2042) تحت رهبری مارکوس لهتو، خالق Halo خواهد ساخت.

استودیوی Ripple Effect که قبلا با نام DICE LA شناخته می‌شد نیز مشغول ساخت «تجربه‌ای کاملا جدید که مکمل سری محسوب می‌شود» است.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


جی تی ای ۶ و هر چی ازش لو رفته

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا