عمومی

تصاویر واقعی گلکسی C55 لو رفت؛ میان‌رده‌ای با پنل پشتی چرمی

تصاویر واقعی گلکسی C55 لو رفت؛ میان‌رده‌ای با پنل پشتی چرمی

سامسونگ قصد دارد گلکسی C55‌ را با شماره‌مدل SM-C5560 به بازار چین عرضه کند و حالا در فاصله‌ی باقی‌مانده تا عرضه‌ی رسمی، تصاویر واقعی این گوشی فاش شدند.

طبق تصاویر فاش‌شده در ویبو، گلکسی C55‌ حداقل در دو رنگ مشکی و نارنجی به‌فروش خواهد رسید. پنل پشتی جدیدترین گوشی سامسونگ در این رنگ‌ها از جنس چرم خواهد بود. در سالیان اخیر برای اولین بار است که شاهد استفاده از چرم در گوشی‌های سامسونگ هستیم.

گلکسی C55 سامسونگ نارنجی رنگ با پنل پشتی چرمی
گلکسی C55 سامسونگ سیاه رنگ با پنل پشتی چرمی

به‌احتمال زیاد گلکسی C55 مدل تغییر‌نام‌یافته‌ی گلکسی M55 خواهد بود. براساس شایعات قبلی، میان‌رده‌ی جدید سامسونگ به صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح +FHD، دوربین اصلی و سلفی ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۱ مجهز خواهد بود.

باتری گلکسی C55 ظرفیت ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و به‌احتمال زیاد با حداکثر توان ۴۵ وات شارژ می‌شود. گوشی مورد بحث با حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم به دست کاربران خواهد رسید.

مقاله‌های مرتبط

برخی از افشاگران معتقدند که گوشی جدید سامسونگ در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معرفی خواهد شد. قیمت گوشی جدید گلکسی C55 نسبت‌ به کانفیگ‌های مختلف آن از ۲۷۶ تا ۳۱۷ دلار متغیر خواهد بود.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا