بازی

سرویس ابری xCloud به تلویزیون‌های سامسونگ می‌آید؛ دیگر به کنسول نیازی نیست

سرویس ابری xCloud به تلویزیون‌های سامسونگ می‌آید؛ دیگر به کنسول نیازی نیست

مایکروسافت وارد همکاری با سامسونگ شده و دقایقی پیش اعلام کرد که سرویس ابری xCloud به زودی از طریق اپلیکیشن ایکس باکس روی تلویوزیون‌های این شرکت در دسترس قرار خواهد گرفت.

سرویس xCloud روی پی‌سی، ایکس باکس و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد، اما از تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۱۴۰۱) می‌توانید بدون استفاده از کنسول روی تلویزیون خود بازی کنید. مایکروسافت همچنین قول داده که به سراغ همکاری با کمپانی‌های دیگر نیز برود و تلاش می‌‌کند که همه تلویزیون‌ها به این سرویس دسترسی داشته باشند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends

از این رو بازیکنان برای تجربه بازی‌های مورد علاقه خود تنها به یک کنترلر نیاز دارند که از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل شود. شما می‌توانید از کنترلر ایکس باکس یا حتی دوال سنس یا دوال شاک ۴ استفاده کنید که با اپلیکیشن ایکس باکس سازگاری دارند. سرویس ابری گیمینگ مایکروسافت که هنوز در فاز بتا قرار دارد، جزئی از اشتراک آلتیمیت گیم پس است.

سرویس ابری ایکس باکس روی سامسونگ

اپ ایکس‌ باکس در ۲۷ کشور روی تلویزیون‌های سامسونگ منتشر می‌شود. مایکروسافت هنوز لیست این کشورها را منتشر نکرده، اما احتمالا این لیست محدود به کشورهایی می‌شود که xCloud از قبل در آنجا فعالیت داشت. این سرویس همچنین از امروز در دو کشور آرژانتین و نیوزلند نیز شروع به کار می‌کند. مایکروسافت درباره این همکاری بیانیه زیر را منتشر کرده است:

برنامه ایکس باکس برای تلویزیون‌های سامسونگ، تجربه‌ای یکپارچه خواهد بود و مانند استفاده از دیگر اپلیکیشن‌های استریم در تلویزیون است.

مطلب پیشنهادی:تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسولبه جز ویندوز که ۳ ثانیه‌ای میاد بالا، دیگه چه تاثیری داره؟
تاثیر SSD روی گیم‌های پی‌سی و کنسول


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا