بازی

پروژه مون‌کرافت؛ عرضه دمو بازی‌ها در گیم پس تایید شد

پروژه مون‌کرافت؛ عرضه دمو بازی‌ها در گیم پس تایید شد

دیروز از شایعه‌ای برای شما گفتیم که تام هندرسون خبر از اضافه شدن دموها به سرویس گیم پس (Game Pass) می‌داد و اکنون این موضوع توسط مایکروسافت تایید شده است.

حالا که پلی استیشن پلاس جدید به صورت رسمی شروع به کار کرده، رقابت آن با گیم پس باعث پیشرفت هر دو سرویس می‌شود. مایکروسافت قصد دارد گیم پس را بزرگ‌تر کند و مزایای بیشتری برای مشترکین خود در نظر گرفته است. به همین خاطر از سال آینده دموهایی از بازی‌های منتشر نشده در اختیار مشترکین Game Pass قرار می‌گیرد. 

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA

این برنامه با اسم رمز پروژه مون‌کرافت (Mooncroft) قرار نیست یک کپی از پلی استیشن پلاس باشد و تفاوت بزرگی میان آن‌ها وجود دارد. سیاست سونی در رابطه با دموهای سرویس پلی استیشن پلاس این است که بازی‌های بزرگ و گران‌تر از ۳۲ دلار، باید یک دمو رایگان داشته باشند. با این وجود مایکروسافت تمام بازی‌های فرست پارتی خود را به گیم پس اضافه می‌کند، پس دیگر نیاز به دمو ندارد.

گیم پس

از این رو پروژه مون‌کرافت روی «لذت کشف عناوین جدید» و «دموهای بازی‌های منتشر نشده» تمرکز دارد. در واقع هدف مایکروسافت از این برنامه همکاری نزدیک‌تر با توسعه دهندگان مستقل است تا بازی‌های کوچک‌تر بیشتر به چشم آیند. همچنین داده‌های جمع‌آوری شده از بازیکنان نیز در اختیار این توسعه دهندگان قرار می‌گیرد تا بهتر بتوانند برای خود هدف‌گذاری کنند.

در اخبار مرتبط، مایکروسافت همچنین از همکاری میان ایکس باکس و سامسونگ پرده برداشت و ظاهرا از تاریخ ۹ تیر، بازیکنان می‌توانند بدون استفاده از کنسول و تنها با یک کنترلر مناسب، به بازی‌های خود در گیم پس دسترسی پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستاندر ظاهر جذاب، اما در باطن زشت
بررسی بازی Bright Memory – تقابل دنیای آینده و دنیای باستان


ویجی‌لاگ پلاس: معرفی بازسازی رزیدنت اویل 4 و اسپایدرمن برای پی سی

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا