بازی

تریلر جدیدی از سریال Resident Evil منتشر شد

تریلر جدیدی از سریال Resident Evil منتشر شد

شبکه نتفلیکس در جریان Geeked Week تریلر رسمی سریال Resident Evil را منتشر کرد که بر شخصیت‌های اصلی تمرکز دارد. آن‌ها همچنین یک پوستر جدید نیز رونمایی کردند.

در این پوستر زردرنگ، موجود Licker را می‌بینیم که یکی از هیولاهای مورد علاقه طرفداران است و پس از مدتی به یکی از اصلی‌ترین ارکان فرنچایز رزیدنت اویل تبدیل شد.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پولغیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه
نگاهی به بخش اول از فصل پنجم سریال Money Heist – پایان سرقت پول

نتفلیکس هنگام معرفی سریال Resident Evil در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود: «زمانی که فرزندان وسکر به شهر جدید راکون نقل مکان می‌کنند، رازهایی کشف می‌کنند که ممکن است پایان همه چیز را رقم بزند.»

گفته می‌شود که سریال شامل هشت قسمت یک ساعته خواهد بود که اندرو داب (Supernatural) شورانر آن بوده و برانون هیوز (The Walking Dead) نیز کارگردانی دو قسمت اول را بر عهده داشته است.

با انحراف کامل از فرنچایز بازی‌های ویدیویی، سریال Resident Evil در دو بازه زمانی متفاوت می‌گذرد. قسمتی از داستان در سال ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد، زمانی که دانشمند آلبرت وسکر (با بازی لنس ردیک) به همراه دختران ۱۴ ساله‌اش، جید (تامارا اسمارت) و بیلی (سینا آگودونگ) به New Raccoon City نقل مکان می‌کنند. همچون همیشه شیوع زامبی در شهر رخ خواهد داد و این دو دختر باید نحوه مبارزه با مردگان را در همان سنین نوجوانی بیاموزند.

سریال Resident Evil

در همان حین، بخش دیگری از این مجموعه، داستان نسخه بزرگسال جید (با بازی الا بالینسکا) در سال ۲۰۳۶، چهارده سال پس از اینکه ویروس مرگبار T-Virus شهر جدید راکون را غرق خون کرد، دنبال می‌کند. زمانی که کمتر از ۱۵ میلیون نفر روی زمین باقی مانده‌اند و بیش از ۶ میلیارد هیولا، آدمیزاد و حیوانات به ویروس-تی آلوده شده‌اند.

سه روز پیش تصاویر جدیدی منتشر شده بود و اندرو داب در مورد اینکه چگونه جید و بیلی شخصیت‌‌های متضادی دارند، صحبت کرده بود. سریال Resident Evil در روز ۱۴ جولای (۲۳ تیر) از نتفلیکس پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینیدهالووین، بهانه‌ای برای ترسیدن و هیجان زده شدن
20 فیلم ترسناک که در شب هالووین باید ببینید


ماینکرفت #76 – وقت انتقام رسیده!

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا