بازی

هر آنچه باید درباره سفر به مارماریس بدانید

هر آنچه باید درباره سفر به مارماریس بدانید

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شهر بندری مارماریس یکی از محبوب‌ ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه به شمار می‌رود که در سواحل رویایی مدیترانه واقع شده است. این شهر دارای قدمت بسیار طولانی بوده و بنای اولیه آن به قرن ششم قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد؛ از این رو تاریخی غنی دارد. مارماریس شاید به اندازه‌ استانبول و آنتالیا معروف و محبوب نباشد اما به دلیل طبیعت منحصر به فرد و سواحل فوق‌العاده‌اش، زندگی پر جنب و جوش شبانه، امکانات مناسب برای تفریحات آبی همچنین قایقرانی، کشتی ‌های تفریحی و انواع تورهای ورزشی آبی و… سالانه میزبان گردشگران فراوانی از سراسر دنیاست. از این رو گردشگران زیادی با بهترین قیمت هتل مارماریس و خرید پرواز خود را به این شهر ساحلی می‌رسانند. در این مطلب قصد داریم نکاتی را که قبل از سفر به مارماریس باید بدانید، ارائه دهیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر به مارماریس

شهر زیبای مارماریس از آب و هوای گرم و معتدل مدیترانه‌ای برخوردار است. اکثر گردشگران با توجه به شرایط جوی هوا در مارماریس، نیمه اول سال به خصوص فصل بهار را برای سفر به این شهر بندری انتخاب می‌کنند. البته خوب است بدانید اوایل فصل پاییز که آب و هوا هنوز خیلی رو به سردی نرفته، نیز زمان مناسبی برای سفر به مارماریس محسوب می‌شود. اگر هم به دنبال سفری ارزان و مقرون به صرفه به مارماریس هستید و سرمای هوا شما را اذیت نمی‌کند، می‌توانید در فصل زمستان که قیمت پرواز و هتل های مارماریس کاهش چشمگیری پیدا می‌کند، سفر کنید.

جاذبه‌های گردشگری مارماریس

مارماریس جاذبه های گردشگری متعددی از قلعه و موزه گرفته تا پارک آبی و تفریحات متنوع دارد. در ادامه با برخی از مهمترین جاهای دیدنی مارماریس آشنا شوید.

قلعه و موزه مارماریس

تنها بنای بزرگ و تاریخی این بندر، قلعه مارماریس است که در تپه‌های پشت مارماریس مارینا در منطقه شهر قدیمی مارماریس قرار دارد. این قلعه توسط یونانیان باستان ساخته و در دوران اسکندر مقدونی بازسازی شده است. شاهکار معماری این بنا چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. موزه باستان شناسی این مجموعه نیز مکانی ایده‌آل برای علاقمندان به تاریخ به حساب می‌آید. این موزه دارای سالن‌های باستان شناسی، مردم‌نگاری و گالری‌های هنری بوده که در آن آثار تاریخی و یادگارهایی از دوره امپراطوری عثمانی به چشم می‌خورد. خوب است بدانید بازدید از این قلعه و موزه حداقل ۲ الی ۳ ساعت زمان می‌برد.

مقبره های صخره ‌ای ساریان

یکی از جاهای دیدنی مارماریس که چشم هر گردشگری را به خود خیره می‌کند، آرامگاه صخره‌ای ساریان است. به دلیل حفاظت از این سازه‌ کم‌نظیر، امکان بازدید از نزدیک وجود نداشته و توریست ها به وسیله گشت دریایی در این منطقه به تماشای این بنا ظریف و زیبا مشغول می‌شوند.

بازار بزرگ مارماریس

اگر علاقمند به ارتباط با مردم بومی مارماریس و دیدن فرهنگشان از نزدیک هستید، حتما سری به بازار بزرگ بزنید. بازدید از این بازار حداقل یه روز کامل زمان می‌خواهد؛ چرا که این مجموعه بیش از هزار مغازه کوچک و بزرگ دارد و ساعت‎ها می‌تواند شما را سرگرم کند. این بازار مکان مناسبی برای خرید سوغاتی های ترکیه‌ به خصوص لباس و پوشاک با قیمت مقرون به صرفه است.

پارک آبی آکوا دریم

اگر به دنبال تفریحات مارماریس می گردید، پارک آبی آکوا دریم مارماریس یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. پارک آبی AquaDream بزرگ‌ترین پارک آبی مارماریس و یکی از برترین پارک‌ های آبی ترکیه به حساب می‌آید و در این مجموعه علاقه‌مندان با طیف متنوعی از بهترین تفریحات هیجانی آبی روبه‌رو می‌شوند. این پارک که در بالای تپه‌ای مشرف به شهر قرار گرفته و بازدیدکنندگان حین تفریح در این مجموعه فرصت لذت بردن از منظره‌ شهر و طبیعت چشم‌نواز اطراف را دارند.

خرید بلیط هواپیما مارماریس

اگر قصد سفر هوایی به مارماریس را دارید، انتخاب درگاهی معتبر و ارزان قیمت برای خرید بلیط، از اهمیت بالایی برخوردار است. فلای تودی، بزرگترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته با ارائه ارزانترین قیمت بلیط پرواز از تمامی ایرلاین‌ های معتبر جهان، محبوبیت بالایی بین مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند.

برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مارماریس کافیست به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید. مبدا مورد نظر و مقصد را مارماریس وارد کنید. تاریخ سفر خود را انتخاب کرده و بعد از وارد کردن تعداد مسافر و انتخاب نوع کلاس پروازی کلید جستجوی پرواز را بزنید.

برای مثال اگر قصد خرید بلیط تهران مارماریس را دارید، در بخش جستجو مبدا تهران، مقصد مارماریس و تاریخ مورد نظر را وارد کنید. بعد از فشرده کلید جستجو لیست کاملی از پرواز های تهران مارماریس به ترتیب از کمترین قیمت به بیشتر قیمت برایتان نمایش داده می‌شود. یکی از قابلیت‌های خوب فلای تودی تقویم قیمتی است که به کمک آن می‌توانید ارزانترین پروازهای تهران به مارماریس را در حوالی تاریخ انتخابی مشاهده کنید و آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود مثل انتخاب نوع پرواز سیستمی یا چارتری، نوع ایرلاین و نمودار حداقل و حداکثر قیمتی، راحت‌تر به بلیط مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

همچنین با کمک سرویس اطلاع از آخرین قیمت‌ های فلای تودی می‌توانید پرواز به مقصد مورد نظرتان را به همراه تاریخ انتخاب کنید و سپس ایمیل خود را وارد کنید تا در صورت تغییر قیمت به شما اطلاع رسانی شود. اگر تاریخ رفت و برگشت خود به مارماریس از قبل از سفر مشخص است، پیشنهاد می‌شود که بلیط تان را به صورت رفت و برگشت تهیه کنید تا هزینه رزرو آن به صرفه‌تر شود.

رزرو ارزان هتل مارماریس

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بعد از خرید پرواز مارماریس، انتخاب محل اقامت مناسب است. شهر توریستی مارماریس برای میزبانی از گردشگران مراکز اقامتی متعدد و متنوع بسیاری دارد. انتخاب هتل مناسب از بین این همه گزینه شاید دشوار به نظر برسد و نیازمند صرف زمان و انجام بررسی باشد؛ اما نگران نباشید چرا که به کمک فلای تودی به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه و سلیقه‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای این کار کافیست به صفحه هتل خارجی فلای تودی رفته و مقصد، تاریخ مورد نظر برای سفر، تعداد اتاق و تعداد بزرگسال را انتخاب کنید. اگر هتل خاصی برای اقامت مد نظرتان است، نام آن را وارد کنید، در غیر این صورت قسمت نام هتل را خالی بگذارید و کلید جستجو را فشار دهید تا لیست کاملی از تمامی هتل های مارماریس برایتان نمایش داده شود.

فلای تودی به صورت پیش فرض هتل ها را از کمترین به بیشترین قیمت نمایش می‌دهد. مسافر به کمک فیلترهای سایت مانند نمودار قیمتی، نوع و کلاس مکان اقامتی (بدون ستاره یا تعداد ستاره هتل)، محدوده ترافیکی و موقعیت هتل در سطح شهر مارماریس می‌تواند راحت تر به هتلی که مد نظر دارد، برسد.

بعد از انتخاب هتل مورد نظر، وارد صفحه رزرو آن هتل شده و می‌توانید درباره آن و امکاناتش مطالعه کنید. اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید، به صورت آنلاین هزینه رزرو هتل را پرداخت کنید و به صورت آنی، واچر هتل خود را دریافت کنید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا