تکنولوژی

سامسونگ توسعه رابط کاربری One UI 4.1.1 را تایید کرد؛ انتشار در سال جاری

تاکنون عموما رویکرد سامسونگ به این شکل بوده که در کنار عرضه هر گوشی هوشمند پرچمدار، نسخه تازه‌ای از One UI هم برای گوشی‌ها یا تبلت‌های خود منتشر کرده است. اکنون نیز انتظار می‌رود که سامسونگ مثل سال گذشته با معرفی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 نسخه 4.1.1 از  One UI را منتشر کند.

خبر خوب این که به تازگی یکی از نمایندگان سامسونگ در پاسخ به سوالی در خصوص باگ‌ یکی از اپلیکیشن‌های Good Lock، عرضه نسخه جدید One UI را تایید کرده است.

با این وجود متاسفانه جزئیات بیشتری در دست نیست زیرا این کمپانی طبق معمول عادت ندارد که زیاد در خصوص ویژگی‌های جدید One UI پرحرفی کند، هرچند که به احتمال قوی شاهد تغییرات عمده در نسخه 4.1.1 نخواهیم بود.

تایید انتشار نسخه جدید One UI توسط سامسونگ

اطلاعات تکمیلی از نسخه جدید One UI سامسونگ

با استناد به گزارشات موجود، اکثر ویژگی‌های جدید One UI در انحصار گوشی‌های تاشوی سامسونگ قرار خواهند داشت. هرچند گوشی‌های غیرتاشو یا تبلت‌ها نیز برخی از این به روزرسانی‌ها را دریافت خواهند کرد اما همانطور که سال گذشته مشاهده کردیم، سامسونگ می‌تواند تغییر ورژن One UI این دستگاه‌ها را عامدانه از قلم بی‌اندازد.

بدین ترتیب فراگیرترین نسخه One UI که تمامی محصولات گلکسی غیر تاشوی این کمپانی را شامل خواهد شد و تغییرات عمده‌ای را با اندروید 13 به همراه خواهد داشت، One UI 5.0 خواهد بود. با وجود اینکه برخی از ویژگی‌های اندروید 13 منتشر شده‌اند، اما هنوز مشخص نیست سامسونگ با One UI چه مواردی به آن خواهد افزود.

تایید انتشار نسخه جدید One UI توسط سامسونگ

آپدیت‌های نرم‌افزاری سامسونگ طی چند سال اخیر بیشتر در حوزه جزئیات و موارد کوچک‌تر بوده‌اند و به نظر می‌رسد که One UI 5.0 نیز طبق همین روال تغییرات چندان هیجان‌انگیزی را در بر نداشته باشد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا