عمومی

سامسونگ باردیگر برای تبلیغ تم‌های جدیدش از طرح گوشی آیفون استفاده کرد

ارسال پست در حساب رسمی توییتر سامسونگ اتفاق جدیدی نیست. تیم بازاریابی این شرکت در گدشته چنین اشتباهاتی را مرتکب شده است و به‌نظر می‌رسد این برند دوباره آن را انجام داده است. این‌بار غول فناوری کره‌ای در اپلیکیشن Members خود از طرحی شبیه آيفون استفاده کرده است.

به‌گزارش SamMobile، یکی از مدیران انجمن سامسونگ در کره‌جنوبی برای تبلیغ تم‌های One UI، بنری را در اپلیکیشن Members منتشر کرده است. این بنر تبلیغاتی چند تم سامسونگ را روی یک گوشی با ظاهر شبیه آيفون نشان می‌دهد؛ درحالی‌که انتظار می‌رفت از گوشی‌های سری گلکسی برای نمایش این موضوع بهره ببرد. تم سامسونگ روی گوشی هوشمندی نمایش داده شده است که نمایشگر آن تقریباً شبیه آیفون ۱۱ یا آیفون ۱۲ است.

تبلیغ تم سامسونگ روی طرح گوشی آیفون

به‌نظر می‌رسد سازنده‌ی این بنرهای تبلیغاتی با دستگاه‌های گلکسی سامسونگ آشنا نبوده است. سؤال مهم این است که بخش بازاریابی سامسونگ چگونه می‌تواند چنین اشتباهی مرتکب شود؟ طبق گزارش‌ها، مدیر انجمن شرکت کره‌ای این بنر را به‌اشتراک گذاشته و همین موضوع داستان را وخیم‌تر کرده است.

آیفون‌ها با بریدگی درخورتوجه نمایشگرش ظاهر خاصی دارد که به‌راحتی تشخیص‌دادنی است. شاید به‌همین‌دلیل، از قالب ظاهری آیفون برای نمایش تصاویر محیط برنامه‌ها حتی در فروشگاه گوگل‌پلی استفاده می‌شود. باوجوداین، در این نمونه سامسونگ که قصد داشته تم‌های خود را تبلیغ کند، استفاده از تصویر آیفون بسیار بحث‌برانگیز است.

درهرصورت، این نوع اتفاق‌ها فقط به طرفداران آيفون دلایل بیشتری برای بحث با مشتریان سامسونگ می‌دهد. چنین اخباری به ایجاد بحث‌هایی میان طرفداران این دو برند منجر خواهد شد؛ ازاین‌رو چنین اشتباهی آن‌هم از‌طرف یکی از مدیران این برند بسیار عجیب است. علاوه‌براین، سامسونگ توضیحی درباره این اتفاق نداده است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا