بازی

فعلا برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk: Edgerunners وجود ندارد

فعلا برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم انیمه Cyberpunk: Edgerunners وجود ندارد

تهیه کننده انیمه Cyberpunk Edgerunners اعلام کرد که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای ساخت فصل دوم آن وجود ندارد.

این سریال انیمه‌ای ۱۰ قسمتی ماه گذشته از نتفلیکس منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شده بود. با این وجود، در مصاحبه‌ای با Famitsu، از Satoru Honma، مدیر سی‌دی پراجکت رد ژاپن سوال شد که آیا این واکنش منجر به ساخت فصل دوم می‌شود یا خیر.

او پاسخ داد که فعلا هیچ برنامه‌ای برای ساخت ادامه داستان آن وجود ندارد:

شخصا مایل هستم تا به همکاری با استودیوهای ژاپنی برای تولید انیمیشن‌های بیشتری در آینده ادامه دهم، به این دلیل که بازخورد بسیار خوبی دریافت کرده‌ایم. با این حال، Cyberpunk: Edgerunners به عنوان یک اثر مستقل برنامه‌ریزی شده بود، بنابراین هیچ خبری مبنی بر کار روی فصل ۲ آن وجود ندارد. حتی اگر بتوانیم در آینده انیمه‌های بیشتری بسازیم، نمی‌دانم که فصل دوم خواهد بود یا چیز کاملا متفاوت دیگری.

Cyberpunk Edgerunners توسط شرکت انیمیشن‌سازی Studio Trigger مستقر در توکیو، با کارگردانی Hiroyuki Imaishi و موسیقی آکیرا یامائوکا (Silent Hill) ساخته شده است.

این سریال برای سازندگانش موفقیت چشمگیری داشته است، زیرا بیش از یک ماه در بین ۱۰ عنوان برتر جهانی نتفلیکس حضور داشت و یکی از بالاترین امتیازات این پلتفرم را کسب کرده است.

انیمه Cyberpunk

محبوبیت این انیمه، همراه با پچ و تخفیفات جدید، همچنین باعث شد تا بازیکنان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk 2077) نیز افزایش پیدا کند و روزانه بیش از یک میلیون نفر آن را بازی کنند. Honma در این رابطه گفت:

مردم خارج از کشور می‌گویند که این انیمه فرصتی دوباره به CDPR ارائه کرده است. ما بسیار خوشحالیم که باعث شدیم پس از تماشای انیمه از داستان V و جانی سیلورهند لذت ببرید.

سی‌دی پراجکت اوایل این ماه اعلام کرد که در کنار چندین پروژه دیگر از دنیای The Witcher، همچنین در حال ساخت دنباله‌ای برای Cyberpunk 2077 است. این دنباله که با اسم رمز «Project Orion» شناخته می‌شود، توسط سی‌دی پراجکت رد آمریکای شمالی (CD Projekt Red North America)، استودیو جدیدی در بوستون، ایالات متحده ساخته خواهد شد و پتانسیل و قدرت کامل جهان Cyberpunk را نشان خواهد داد.

کار ساخت این دنباله پس از انتشار بسته الحاقی آینده Cyberpunk 2077 که Phantom Liberty نام دارد و در سال آینده آغاز خواهد شد.


بازی‌های ویدیویی ما را خشن می‌کنند؟

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا