رمز ارز

آیا شیبا اینو می‌تواند رالی صعودی دوج کوین را دنبال کند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در بحبوحه رالی بی‌سابقه دوج کوین (DOGE)، این سوال برای سرمایه‌گذاران پیش آمده که آیا میم کوین رقیب، یعنی شیبا اینو (SHIB) نیز می‌تواند چنین عملکردی را از خود به نمایش بگذارد یا خیر. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در مقایسه با رالی دوج کوین، شیبا از لحاظ درصد رشد روزانه قیمت کمی عقب است. با این حال، معامله‌گران به افزایش احتمالی قیمت شیبا تا هفته آینده خوش‌بین هستند.
به لطف خرید توییتر توسط ایلان ماسک در هفته گذشته، قیمت دوج کوین طی یک هفته بیش از ۱۳۰ درصد افزایش یافته است. در این میان، رقیب دوج کوین، یعنی شیبا هم در یک روند صعودی قرار گرفته و احتمال رشد بیشتر قیمت آن نیز وجود دارد. بر اساس داده‌های بازار، در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۳۶۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ درصد و در مقایسه با یک هفته گذشته، بیش از ۳۵ درصد رشد دارد.
علاوه بر این رشد قیمتی، ارزش بازار شیبا نیز بیش از ۱۶ درصد افزایش یافته و به ۷٫۴۷۰ میلیارد دلار رسیده است. این موضوع باعث شده که این میم کوین محبوب به جایگاه دوازدهم فهرست ارزهای دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار صعود کند. به گفته تحلیلگران، اگر شیبا بتواند رالی صعودی خود را ادامه دهد، این احتمال وجود دارد که بتواند به جمع ۱۰ رمزارز برتر از لحاظ ارزش بازار راه پیدا کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا