بازی

روش‌های افزایش بازدید سایت مخصوص گیمرها و یوتیوبرها

روش‌های افزایش بازدید سایت مخصوص گیمرها و یوتیوبرها

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صنعت بازی مانند گذشته در حال رونق است. با ایجاد بازی‌های تعاملی نسل جدید، سایت‌های بازی به یکی از منابع اصلی سرگرمی در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. با گسترش صنعت بازی، خدمات سئو سایت‌های بازی به منظور افزایش بازدید سایت با تقاضای زیادی مواجه شده است. در این مقاله درباره سئو سایت‌های بازی فروشگاهی، خدماتی، استریم و همچنین یوتیوب صحبت خواهیم کرد و روش‌های افزایش بازدید گوگل در آن ها را مرور می‌کنیم.

سایت‌های بازی یکی از رقابتی‌ترین سایت‌ها در جهان هستند. صنعت بازی بسیار گسترده است و با اجرای نادرست سئو برای این سایت‌ها، ناکام خواهند ماند. اینجاست که نقش شرکت دیجیتال مارکتینگ منتوریکس پررنگ می‌شود. منتوریکس خدمات جامعی را با تمرکز بر سئو برای وب‌سایت‌های بازی ارائه می‌دهد. با بهره‌بردن از خدمات سئو منتوریکس موفقیت سایت بازی خود را تجربه خواهید کرد.

چرا سئو برای سایت‌های بازی ضروری است؟

تکنیک‌های سئو برای هر وب‌سایت متفاوت است و نیاز به تحقیق و برنامه‌ریزی دارد. دنیای بازی بسیار رقابتی است و بدون برنامه‌ریزی مناسب، جامعه بازی پرشور زحمت گسترش شبکه خود را به سایت شما نخواهد داد. درک نحوه عملکرد جامعه بازی کلید رها کردن قدرت واقعی سئو است. سئوی بازی برای سایت بازی شما مفید است زیرا منجر به تجربه کاربری بهتری می‌شود، که منبع اصلی سرنخ‌ها است، نرخ‌های بسته بالاتری را به همراه دارد و مدیریت هزینه بهتر را ارتقا می‌دهد. از طریق سئوی بازی، وب سایت‌ها همچنین می‌توانند اعتبار برند را ایجاد کنند و آگاهی از برند را به همراه تسهیل نرخ تبدیل بالاتر ایجاد کنند.

ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ منتوریکس تمام تخصص خود را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف سئوی مورد نظر سایت بازی خود بدون هیچ نقصی به کار می‌گیریم. اگر می‌خواهید برای سایت بازی خود با افزایش بازدید گوگل ترافیک ایجاد کنید، ما می‌توانیم با خدمات سئو سایت به ایجاد لینک به شما کمک کنیم.

چرا سئو برای سایت‌های فروشگاهی بازی مهم است؟

در دنیای دیجیتالی شده امروز، با توجه به افزایش روزافزون تعداد کسب و کارها، رقابت برای سایت‌های فروشگاهی شدیدتر از همیشه است. سئو بخش اصلی مارکت‌های دیجیتال است. افزایش بازدید گوگل به معنای دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جست‌وجو نسبت به رقبای شما است که می‌تواند مهم‌ترین نتیجه را داشته باشد. در دیجیتال مارکتینگ مدرن، حضور در موتورهای جست‌وجو برای وب‌سایت‌های فروشگاه بازی ضروری است. مشتری که به دنبال خرید آنلاین بازی خود است به احتمال زیاد تحقیقات خود را در موتورهای جست‌وجو آغاز خواهد کرد. بنابراین، بهترین راه برای ترغیب آن‌ها به بازدید از وب سایت شما، کسب رتبه بالا در صفحه اول گوگل از طریق خدمات سئو سایت است.

هنگام تعیین موقعیت وب‌سایت‌هایی که در صفحات نتایج جست‌وجو نشان داده می‌شوند، گوگل فاکتورهای رتبه‌بندی مختلفی را در نظر می‌گیرد. وظیفه اصلی آن‌ها یافتن محتوای مرتبط با درخواست کاربر است. علاوه بر این، موقعیت بالا در صفحه جست‌وجو به این معنی است که وب‌سایت یک منبع قابل اعتماد و تأیید شده اطلاعات و خدمات است. این بدان معناست که وقتی سایت بازی شما در رتبه بالاتر از رقبای شما قرار می‌گیرد، شانس بسیار بیشتری برای کشف شدن، ایجاد دانلودهای بیشتر و به دست آوردن مشتری‌های جدید دارید.

روش‌های افزایش بازدید سایت مخصوص گیمرها

روش‌های افزایش بازدید سایت مخصوص گیمرها

درک اهداف سئو مناسب برای کسب و کار شما می‌تواند دشوار باشد. به طور معمول، شما باید با بررسی تمام معیارهای مهم عملکرد شروع کنید. سپس، تصمیم بگیرید که کدام یک نیاز به تلاش بیشتری دارند. در این بخش درباره سئو سایت‌های بازی فروشگاهی و خدماتی صحبت خواهیم کرد و روش‌های افزایش بازدید گوگل در آن‌ها را مرور می‌کنیم.

1.     برای هر بازی از یک عنوان جذاب استفاده کنید

متاسفانه، بسیاری از مشاغل کوچک هنوز با مزایای وبلاگ‌نویسی آشنا نشده‌اند. دلایل آن از کمبود زمان برای تولید محتوا تا کمبود ایده برای پست‌های باکیفیت است. اگر شما نیز با این کمبود روبه‌رو هستید می‌توانید از خدمات سئو سایت شرکت دیجیتال مارکتینگ منتوریکس استفاده کنید. لازم نیست محتوای وبلاگ شما فقط بر برند شما تمرکز کند. یک تمرین خوب این است که در مورد آخرین روندهای صنعت، تکنیک‌های توسعه بازی، نکات خلاقانه، ترفندها و ابزارها، دنیای بازی‌ها و سایر عناصر جایگاه خود بنویسید.

حتی اگر شما به عنوان یک سایت بازی در درجه اول خدمات تست بازی را ارائه دهد، در همین مرحله توقف نکنید. شما باید محتوایی درباره آخرین اخبار صنعت، بازی‌های پرطرف‌دار و سایر موضوعات مرتبط با بازی تولید کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا اقتدار صنعت، قدرت دامنه را ایجاد کنید و چهره انسانی برند خود را به مشتریان نشان دهید. سئو برای ایجاد اعتبار، شناخت و موقعیت ارگانیک برند در گوگل و سایر موتورهای جست‌وجو عالی است.

2.     کلمات کلیدی مناسب به کار ببرید

از کلمات کلیدی استراتژیک استفاده کنید تا به افزایش بازدید گوگل منجر شود. اطمینان حاصل کنید که وب‌سایت شما حاوی کلمات کلیدی مرتبط است که به جایگاه شما مرتبط است. این به کاربران کمک می‌کند خدمات شما را پیدا کنند و به الگوریتم‌های جستجو اجازه می‌دهد محتوای شما را درک کنند.

3.     بهینه‌سازی اپ ‌استور

بهینه‌سازی اپ استور نیز مانند تحقیق کلمات کلیدی عامل مهمی در فرایند سئو است. بهینه‌سازی اپ استور شامل گنجاندن کلمات کلیدی در توضیحات، ایجاد یک عنوان عالی و بهینه‌سازی سایر ویژگی‌ها برای رتبه بالاتر در جستجوی ارگانیک است تا به افزایش بازدید گوگل منجر شود. بهینه‌سازی اپ استور به کاربران بالقوه برنامه‌های جدید اجازه می‌دهد آن‌ها را در نتایج جست‌وجوی فروشگاه برنامه کشف کنند. بنابراین، خدمات سئو سایت بر ارتباط نتایج با پرس و جو تأکید زیادی دارند.

4.     تصاویر خود را بهینه کنید

خزنده‌های جست‌وجو نمی‌توانند تصاویر را بخوانند، بنابراین عنوان و توضیحات جایگزین آن‌ها باید محتوای تصویر را توضیح دهد. علاوه بر این، به اندازه و فرمت تصاویر توجه کنید زیرا ممکن است بر زمان بارگذاری وب‌سایت شما تاثیر بگذارد.

5.     لینک‌سازی

پیوند به وب‌سایت‌های معتبر مرتبط یعنی هر زمان که داده‌ها، افکار یا اینفوگرافیک شخصی را نقل قول می‌کنید، همیشه به آن لینک دهید. این به کاربران امکان می‌دهد ببینند که شما تحقیقات مناسبی انجام داده‌اید. همچنین ثابت می‌کند که محتوای شما جعلی نیست.

لینک‌سازی داخلی نیز داشتن پیوندهایی به محتواهای قبلی است و یک سلسله مراتب وب‌سایت ایجاد می‌کند، ترافیک را در کل وب‌سایت شما هدایت می‌کند و بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری در وب‌سایت شما بمانند. علاوه بر این، استفاده از لینک‌های داخلی و لنگر متن به صورت استراتژیک به موتورهای جست‌وجو کمک می‌کند تا محتوای شما را به طور مؤثرتری درک کنند و به افزایش بازدید گوگل منجر شود.

روش‌های افزایش بازدید سایت مخصوص یوتیوبرها

وقتی به ویدیو‌های آنلاین فکر می‌کنید، حتماً به یوتیوب و سایت‌های بازی استریم نیز فکر خواهید کرد. یوتیوب پلتفرم میزبانی ویدئو است که در هر دقیقه بیش از 500 ساعت محتوا آپلود می‌کند. اگر می‌خواهید مخاطبان هدف شما ویدیو‌های یوتیوب شما را پیدا کنند، باید متمایز باشید. از نکات بهینه‌سازی زیر برای انجام خدمات سئو سایت یوتیوب و و سایت‌های بازی استریم استفاده کنید.

1.     به سراغ کلمات کلیدی کم رقابت بروید

هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای یوتیوب، با کلمات کلیدی با رقابت بالا و کم رقابت مواجه خواهید شد. اگر یک کلمه کلیدی به موضوعی مرتبط باشد که صدها هزار یا میلیون‌ها ویدئو در یوتیوب دارد، رقابت بالایی دارد. با توجه به تعداد زیادی ویدئو که قبلاً در نتایج جست‌وجو، هم در یوتیوب و هم در گوگل برای این کلمات کلیدی رتبه‌بندی شده‌اند، رتبه‌بندی ویدئوی شما برای آن‌ها نیز تقریباً غیرممکن خواهد بود، به خصوص اگر کانال شما جدید باشد.

در عوض، ویدئوهایی را پیرامون موضوعاتی ایجاد کنید که دارای کلمات کلیدی کم رقابت هستند. وقتی کلمه کلیدی را در گوگل جست‌وجو می‌کنید، عبارت”site:youtube”  را بعد از آن اضافه کنید تا فقط از یوتیوب به نتایج برسید. بررسی کنید که جست‌وجوی شما چند نتیجه به دست می‌آورد. وقتی متوجه کلمات کلیدی می‌شوید که تعداد نتایج جستجوی کمتری دارند، آن‌ها را به لیست خود اضافه کنید تا بتوانید محتوای ویدیویی زنده حول محور آنها ایجاد کنید.

2.     کلمات کلیدی را در همه جا بگنجانید

مانند بسیاری از پلتفرم‌های ویدیویی، یوتیوب از عناوین استفاده می‌کند تا بفهمد ویدئو درباره چیست و آیا برای یک کاربر مرتبط است یا خیر. اگر می‌خواهید یک ویدئو را برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه‌بندی کنید، آن را در تمام عناصر متنی مرتبط با ویدئوی خود (مانند: عنوان، شرح، متن و زیرنویس‌ها) قرار دهید.

هرچه بتوانید عناصر متنی بیشتری را در ویدئوی یوتیوب خود بگنجانید، شانس بیشتری برای پخش کلمه کلیدی خود خواهید داشت. این عناصر همچنین متن بیشتری را برای تجزیه و تحلیل موتورهای جستجوی گوگل ارائه می‌دهند که شانس شما را برای رتبه‌بندی بالا و افزایش بازدید گوگل بیشتر می‌کند. عنوان ویدئوی خود را به 70 کاراکتر محدود کنید، زیرا گوگل عناوین نتایج جستجو را که فراتر از 70 کاراکتر هستند، کوتاه می‌کند.

3.     دسته‌بندی ویدیویی مناسب را انتخاب کنید

برای افزایش بازدید یک ویدئو در یوتیوب، آن را به یک دسته اضافه کنید. یوتیوب ویدئوی شما را با محتوای مشابه گروه‌بندی می‌کند و شانس این‌که بینندگان هدف شما، آن را ببینند افزایش می‌دهد. پس از آپلود ویدئو، می‌توانید به تنظیمات پیشرفته بروید تا دسته‌بندی خود را انتخاب کنید. به سازندگان برتر در دسته‌بندی آینده خود نگاه کنید تا ببینید آیا محتوای آن‌ها شبیه محتوای شما است یا خیر. همچنین، گرایش‌ها را در ویدیو‌های هم‌رده، مانند ارزش تولید، قالب یا طول بررسی کنید.

4.     زیرنویس را به ویدیو‌های اضافه کنید

یوتیوب به صورت خودکار زیرنویس‌ها را برای ویدئوها ایجاد می‌کند، اما از آن‌جایی که مبتنی بر هوش مصنوعی است، همیشه دقیق نیست و شما را در خطر از دست دادن جایگاه برتر در صفحات جستجوی گوگل قرار می‌دهد. از خدمات سئو سایت منتوریکس استفاده کنید و به زیرنویس‌های خودکار یوتیوب تکیه نکنید. به جای آن موارد دقیق را آپلود کنید. پس از این‌که پخش زنده شما تمام شد و می‌خواهید پخش مجدد را در یوتیوب ارسال کنید، یک فایل SubRip Subtitle (SRT) با زیرنویس‌های صحیح ایجاد کنید و آن را همراه با ویدئوی خود در یوتیوب آپلود کنید. زیرنویس‌های ویدیو‌های شما از دو جهت برای سئو مفید هستند:

  • گوگل نمی‌تواند ویدئوی شما را بخزد، اما می‌تواند یک فایل SRT را بخزد.
  • زیرنویس‌ها قابلیت استفاده برای ویدئوها را بهبود می‌بخشد و تجربه را برای بینندگان جذاب‌تر می‌کند. قابلیت استفاده بهتر منجر به افزایش بازدید گوگل می‌شود و همیشه به شما کمک می‌کند رتبه بالاتری داشته باشید.
اضافه کردن زیرنویس به ویدیو‌ها

سخن پایانی

سئو سایت‌های بازی به بخشی جدایی‌ناپذیر از صنعت بازی تبدیل شده است. استفاده از خدمات سئو برای وب‌سایت‌های بازی دیگر در مورد تعریف عمومی رتبه‌بندی نیست، بلکه بسیار بیشتر از آن است. قوانین رتبه‌بندی موتورهای جستجو به طور قابل توجهی تغییر کرده است. شرکت دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، شرکتی با ارائه خدمات سئو سایت است که می‌تواند کار پیمایش در موانع اینترنت را بر عهده بگیرد و خدمات بی‌نقص مربوط به سئو را برای سایت‌های بازی ارائه دهد .

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا