بازی

ریمیک Resident Evil 4 به هشتمین لانچ بزرگ سری در بریتانیا تبدیل شد

ریمیک Resident Evil 4 به هشتمین لانچ بزرگ سری در بریتانیا تبدیل شد

ریمیک Resident Evil 4 هفته گذشته با استقبال گسترده منتقدان و طرفداران در سراسر جهان عرضه شد، اما فروش فیزیکی آن در بریتانیا عملکردی متوسط نسبت به سایر نسخه‌های اخیر این فرنچایز داشته است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط کریستوفر درینگ از GamesIndustry در توییتر، Resident Evil 4 Remake هشتمین عرضه فیزیکی بزرگ این سری در بریتانیا را تجربه کرده است.

این بازی از نسخه اولیه بازی رزیدنت اویل ۴ که در سال ۲۰۰۵ عرضه شد، فروش بیشتری داشته و همینطور بیشتر از نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل ۳ محصول سال ۲۰۲۰ فروخته است.

مطلب پیشنهادی:۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناککابوس‌های کیهانی
۱۵ هیولای لاوکرفتی وحشتناک

Resident Evil 4

با این حال، فروش فیزیکی آن در بریتانیا کمتر از Resident Evil Village (ششمین لانچ فیزیکی بزرگ مجموعه در بریتانیا) محصول سال ۲۰۲۱ و همچنین ریمیک Resident Evil 2 (چهارمین لانچ فیزیکی بزرگ مجموعه در بریتانیا) محصول سال ۲۰۱۹ بوده است.

البته شایان ذکر است که این آمار بدون توجه به فروش دیجیتالی است. در استیم این بازی از بزرگ‌ترین لانچ این سری تا به امروز لذت برده و همچنین به حداکثر تعداد کاربران همزمان با بیش از ۱۶۸ هزار نفر رسیده است.

ریمیک Resident Evil 4 برای PS5، Xbox Series X/S، PS4 و PC در دسترس قرار دارد. بسته الحاقی The Mercenaries به عنوان DLC رایگان در تاریخ ۷ آوریل منتشر می‌شود، در حالی که محتوای رایگان PlayStation VR2 نیز در دست ساخت است. ادعا شده کمپین Separate Ways بعداً به عنوان DLC پولی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی«در خانه‌اش در ارلیه، کثولهوی مُرده در خواب منتظر است»
معرفی کثولهو – نماد وحشت لاوکرفتی


بازی‌های مستقلی که باید در عید نوروز تجربه کنید

بازی Cyberpunk 2077 به‌زودی میزبان ورژن پیشرفته رهگیری پرتو خواهد بود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا