رمز ارز

کف قیمتی بیت کوین از نظر تحلیلگر محبوب توییتر!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کردیبل کریپتو (CredibleCrypto@)، تحلیلگر معروف و محبوب بازار رمزارزها، یک افزایش سهموی را برای قیمت بیت‌ کوین در سال جاری پیش‌بینی کرده است. لازم به ذکر است که بیت‌ کوین در روزهای اخیر مقاومت روانی پرقدرت ۲۰ هزار دلار را شکست.

به گزارش سایت دیلی هودل، کردیبل کریپتو به دنبال‌کنندگان خود در توییتر اعلام کرد که به اعتقاد او:

کف بیت کوین این بازار نزولی همینجا بود. درست است که قیمت ۲۱،۵۰۰ دلار در معاملات آتی (فیوچرز) محقق نشد، ولی معاملات اسپات به آن نزدیک شد و من آنچه را که نیاز بود، دیدم. به نظر من کف قیمتی قطعا ثبت شده است و نهایتا ۱۸ هزار دلار را برای بازگشت شاهد خواهیم بود، البته اگر به آن قیمت برسد.

به گفته این تحلیلگر معروف، حرکت به بالای ۲۱،۵۰۰ دلار نشان‌دهنده یک بازار صعودی جدید برای BTC خواهد بود که می‌تواند پادشاه ارزهای دیجیتال را در ماه‌های آتی به بالاترین سطح تاریخی خود برساند.

این استراتژیست ارزهای دیجیتال همچنین می‌گوید که به نظر می‌رسد ساختار فعلی بازار بیت کوین مشابه ساختار آن در سپتامبر 2020  است، زمانی که قیمت بیت کوین قبل از صعود به ۶۰ هزار دلار، در حدود ۹ هزار دلار تثبیت شده بود.

یک نکته قابل‌توجه این است که بیت کوین در میانه یک بازار صعودی بلندمدت قرار دارد و اصلاح عمیق سال گذشته بخشی از یک روند صعودی پنج موجی آن بوده است. نظریه محبوب امواج الیوت (Elliott Wave) مشخص می‌کند که BTC اکنون در آستانه آغاز پنجمین موج خود، در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی جدید در حدود ۱۵۰ هزار دلار است.

نظریه امواج الیوت یک رویکرد تحلیل تکنیکال پیشرفته است که تلاش می‌کند تا عملکرد قیمت یک دارایی در آینده را بر اساس روانشناسی جمعی که در امواج آشکار می‌شود، پیش‌بینی کند. این تئوری بیان می‌کند که یک دارایی صعودی در یک رالی پنج موجی حرکت می‌کند که در آن امواج یک، سه و پنج با موج های قوی مشخص می‌شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا