عمومی

آنر ۷۰ پرو و ۷۰ پرو پلاس با تراشه Dimensity و دوربین ۵۴ مگاپیکسلی معرفی شدند

آنر ۷۰ پرو پلاس از تراشه‌ی Dimensity 9000 بهره می‌برد. این پردازنده‌ی پرچم‌دار چهارنانومتری شامل یک هسته‌ی اصلی Cortex X2 با فرکانس ۳٫۰۵ و سه هسته‌ی Cortex A710 و چهار هسته‌ی Cortex A510 است. این تراشه به واحد گرافیکی Mali-G710 MC10 مجهز و با مودم جدید 5G زیر ۶ گیگاهرتز یکپارچه شده است. آنر ۷۰ پرو پلاس با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد.

به‌گزارش GSMArena، آنر ۷۰ پرو پلاس از نمایشگر ۱۰ بیتی ۶٫۷۸ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس خیره‌کننده ۱۹۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش می‌تواند ویدئویی با فرمت HDR Vivid را نمایش دهد که عمدتاً آن را هواوی توسعه داده است.

سری آنر ۷۰ و آنر ۷۰ پرو پلاس

هر سه مدل جدید آنر ۷۰ از دوربین ۵۴ مگاپیکسلی سونی IMX800 و پیکسل‌های یک‌میکرومتری و گشودگی دیافراگم f/1.9 برخوردارند. این گوشی‌ها به دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز شده‌اند که به‌عنوان دوربین ماکرو هم عمل می‌کند. مدل‌های پرو و پرو پلاس به دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی سه‌برابری اپتیکال و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز شده‌اند.

دوربین سلفی این گوشی‌ها نیز در پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است و زاویه‌ی دید ۱۰۰ درجه را ارائه می‌دهد. سری آنر ۷۰ حالت Vlog را ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی و زاویه‌ی دید گسترده‌ی دوربین‌ها برای متمرکز نگه‌داشتن شما و سوژه‌هایتان در کادر استفاده می‌کند. علاوه‌براین، امکان فیلم‌برداری هم‌زمان با دوربین جلو و دوربین‌های پشتی وجود دارد.

شارژ ۱۰۰ وات آنر ۷۰ پرو و پروپلاس

آنر فناوری شارژ خود را بهبود داده است و اکنون نسخه‌های پرو آنر ۷۰ را با شارژ ۱۰۰ وات عرضه می‌کند. این فناوری می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی را فقط در ۱۵ دقیقه از ۰ تا ۶۰ درصد شارژ کند. مدت‌زمان موردنیاز برای شارژ کامل این باتری با شارژ ۱۰۰ وات آنر حدود ۳۰ دقیقه است.

مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آنر ۷۰ پرو پلاس را از امروز با قیمت ۶۴۵ دلار می‌توان پیش‌خرید کرد. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی این گوشی نیز با قیمت ۶۹۰ دلار از ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۱) دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

آنر ۷۰ پرو نیز تقریباً به سخت‌افزاری مشابه مدل پرو پلاس مجهز شده است. نمایشگر و دوربین و باتری این دو مدل دقیقاً یکسان است و تفاوت آن‌ها به تراشه‌ و قیمت برمی‌گردد.

  • لپ تاپ آنر مجیک بوک 14 با سیستم‌عامل Magic OS و تراشه نسل‌دوازدهمی اینتل رونمایی شد

آنر ۷۰ پرو از تراشه‌ی Dimensity 8000 استفاده می‌کند؛ پردازنده‌ای پنج‌نانومتری که از هسته‌های قدیمی‌تر Cortex A78 و A55 بهره می‌برد و با واحد گرافیکی Mali-G610 MC6 یکپارچه شده است. نکته‌ی جالب اینکه این گوشی هوشمند در نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی نیز عرضه می‌شود و نسخه‌ی پایه‌ی آن به ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است.

مدل مجهز به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آنر ۷۰ پرو با قیمت ۵۵۵ دلار فروخته خواهد شد. مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی این دستگاه نیز با قیمت ۶۰۰ دلار و مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن با قیمت ۶۶۰ دلار عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش این گوشی هوشمند نیز از امروز در چین آغاز می‌شود و اولین سری این محصول از ۱۰ ژوئن به‌دست مشتریان خواهد رسید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا