رمز ارز

آیا زمستان ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۳ بهار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت فین‌تک ریپل، مستقر در سانفرانسیسکو، معتقد است که پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیای واقعی در سال ۲۰۲۳ به رشد خود ادامه خواهد داد و این موضوع می‌تواند به عنوان نیروی محرکه‌ای برای افزایش قیمت‌ها عمل کند.
تیم ریپل در پست جدید خود، از چشم‌انداز صنعت کریپتو برای سال نوی میلادی می‌گوید. به گفته این شرکت، با کم‌رنگ‌تر شدن تأثیرات اتفاقات ناگوار سال گذشته، انتظار می‌رود که امسال روی استفاده از راه‌حل‌های رمزارزی برای حل مشکلات دنیای واقعی، تمرکز شود.
تیم رهبری ریپل معتقد است که رمزارزها کاربردهای مهمی در سال ۲۰۲۳ خواهند داشت:

از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) گرفته تا ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، بیشتر انتظارات برای ارزهای دیجیتال در سال آینده شامل کاربرد آنها در دنیای واقعی است.

طبق گزارش‌ها، در حال حاضر ۱۷ کشور در حال اجرای آزمایشی CBDC هستند و ۱۱ کشور قبلا رمزارز بانک مرکزی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. از طرفی، در حالی که موج اول NFTها حول هنر و کلکسیون‌های دیجیتال متمرکز بود، در حال حاضر موج دوم نوپایی وجود دارد که موارد استفاده از این توکن‌ها در دنیای واقعی، مانند بازار املاک را بررسی می‌کند. به این ترتیب، انتظار می‌رود که توکنیزه‌‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی در سال ۲۰۲۳ افزایش یابد. علاوه بر این، موسسات به دلیل دستاوردهای بالقوه در کارایی، شفافیت و سرعت، پذیرش راه‌حل‌های رمزارزی را تسریع خواهند کرد.
با توجه به همه آنچه که گفته شد، تیم ریپل معتقد است که زمستان کریپتو ۲۰۲۲ جای خود را به یک بهار متمرکز بر کاربردها در دنیای واقعی در سال ۲۰۲۳ خواهد داد.

منبع

بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا