رمز ارز

رمزارز منتخب نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایپ کوین به یکی از دارایی‌های پرمعامله در میان ۵ هزار آدرس بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تبدیل شده است. طبق گزارش‌ها، معامله‌گران در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ میلیون دلار از این توکن را جابه‌جا کرده‌اند.
علاوه بر معاملات صورت‌گرفته در روز گذشته، ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم حدود ۲۰ میلیون دلار ایپ کوین در آدرس‌های خود نگهداری می‌کنند که آن را به یکی از بزرگترین دارایی‌ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند.
علی‌رغم فعالیت بالای نهنگ‌های اتریوم، عملکرد بازار ایپ کوین بسیار ضعیف بوده است؛ زیرا نوسانات این دارایی در دو روز گذشته در حدود ۱ درصد و حتی کمتر باقی مانده است. از نظر سودآوری نیز، ایپ کوین از زمانی که در ماه آوریل به بالاترین سطح قیمتی خود رسید، حدود ۸۰ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
توزیع بسیار موفق ایپ کوین، باعث آشفتگی گسترده‌ای در شبکه اتریوم، از جمله افزایش شدید هزینه‌ها، شلوغی شبکه و غیرقابل استفاده شدن برنامه‌های غیرمتمرکز آن، شد. مدت کوتاهی پس از آن، توسعه‌دهندگان این مجموعه‌ NFT و رمزارز به اعضای جامعه خود پیشنهاد دادند که کوین‌ها را به شبکه خود انتقال دهند تا با مشکلات مربوط به شبکه اتریوم مواجه نشوند. با این حال، بیش از نیمی از اعضای جامعه ایپ کوین با این پیشنهاد مخالفت کرده و خواستار ادامه فعالیت این پروژه در شبکه اتریوم شده‌اند.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا