بازی

پیش‌درآمد Supernatural به پربیننده‌ترین سریال شبکه CW تبدیل شد

پیش‌درآمد Supernatural به پربیننده‌ترین سریال شبکه CW تبدیل شد

سریال پیش‌درآمد سوپرنچرال با عنوان The Winchesters، سه‌شنبه شب از شبکه CW پخش شد و یکی از بزرگترین افتتاحیه‌های این شبکه را رقم زد. طبق آمار قسمت اول سریال ۷۸۱ هزار بیننده داشته که آن را به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های CW تبدیل کرده است.

این یک شروع بسیار عالی و امیدوارکننده برای The Winchesters است، سریالی که بسیاری از طرفداران مجموعه محبوب سوپرنچرال منتظر پخش آن بودند و با توجه به داستان هیجان‌انگیزش انتظار چنین استقبالی از آن می‌رفت.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

سریال Supernatural همانطور که از نامش پیداست، یک سریال فراطبیعی، درام و فانتزی است که داستان برادران وینچستر را دنبال می‌کند. این سریال در سال ۲۰۲۰ پس از ۱۵ فصل به پایان رسید و ساخت سریال پیش درآمد آن، یعنی The Winchesters در ماه ژوئن ۲۰۲۱ تایید شد. جنسن اکلس به همراه همسرش، دانیل اکلس از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه هستند.

سریال The Winchesters روی ماجراهای پدر و مادر دین و سم، یعنی مری (مگ دانلی) و جان (دریک راجر) متمرکز است. در این سریال، مری و جان مانند دین و سم مشغول شکار ارواح هستند. در سریال سوپرنچرال، جان از شکار فراطبیعی مری تا زمانی که از دنیا رفت اطلاعی نداشت و اکنون مشخص نیست که سریال پیش‌درآمد قرار است به این موضوع بپردازد یا خیر. در تریلر می‌بینیم که این دو با یکدیگر مشغول شکار هیولاها هستند و دین برگشته و قصد دارد راز گذشته والدینش را کشف کند.

سریال سوپرنچرال

اخیرا اعلام شده بود که تام ولینگ قرار است نقش ساموئل کمبل‌ (پدر مری) و پدربزرگ سم و دین وینچستر را در این سریال بازی کند، جایی که میچ پیلگی برای نخستین بار این نقش را در سریال اصلی سوپرنچرال ایفا کرده بود. جنسن اکلس، بازیگر نقش دین وینچستر و از تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه درباره آن گفت:

به نظر من این یک اتفاق هیجان‌انگیز است و طرفداران به شکلی که انتظارش را ندارند با داستان روبرو خواهند شد. این یک نسخه‌ کامل و دست نخورده از داستان مری و جان و نحوه ملاقات آن‌ها با یکدیگر را نشان می‌دهد و در واقع همان چیزی است که واقعا اتفاق افتاده است.

جنسن اکلس به عنوان راوی، مگ دانلی (مری)، دریک راجر (جان وینچستر)، بیانکا کایلیک (میلی وینچستر)، دمتریا مک‌کینی و نیدا خورشید در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مطلب پیشنهادی:معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشیدبرای بینج‌واچ‌های هیجان‌انگیز آماده شوید
معرفی ۲۰ سریال اعتیادآور که نمی‌توانید دست از تماشایشان بکشید


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا