بازی

باگ خرید تصادفی در بازی Overwatch 2 برطرف شد

باگ خرید تصادفی در بازی Overwatch 2 برطرف شد

بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) از چند روز پیش در دسترس قرار دارد ولی بازیکنان با مشکلات و باگ‌های عجیب و غریب قابل توجهی مواجه شده‌اند.

یکی از مشکلات این عنوان پرداخت‌های درون برنامه‌ای تصادفی هنگام چت درون بازی بود که اکنون برطرف شده است. در ساب ردیت بازی Overwatch 2 ذکر شده که چت کردن با دوستان ممکن بود باعث خرید اسکین پلوتونیوم برای شخصیت جانکر کویین (Junnker Queen) شود. با این وجود بلیزارد قصد ندارد پول افرادی که به این خاطر ضرر کرده‌اند را پس دهد.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بلیزارد اعلام کرده که اعتبار بازیکنان پس داده نمی‌شود و اگر کسی باور دارد که مشکل از بازی بوده، باید در انجمن به این موضوع اشاره کند. نه تنها این شرکت قیمت بسیار زیادی را برای ایتم‌های فروشگاه Overwatch 2 در نظر گرفته است، بلکه حتی حاضر نیست مانع ضرر ناشی از باگ بازی هم شود.

بازی Overwatch 2

چند ماه پیش نیز بازی Fall Guys با چنین مشکلی روبه‌رو شد و سیاست Mediatonic هم شبیه بلیزارد بود، اما این استودیو سپس مجبور به عذرخواهی از طرفداران و ریفاند پول آن‌ها شد. Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود اما بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ آن را تجربه کنند.

اورواچ ۲ هم‌اکنون روی پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ به صورت دسترسی اولیه منتشر شده و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا