رمز ارز

اتریوم یک قدم دیگر به ارتقای نهایی نزدیک شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قدیمی‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم یعنی Ropsten، روز چهارشنبه ادغام خود با زنجیره Beacon را پیاده‌سازی کرد. این ارتقاء، اتریوم را یک قدم به سمت مکانیسم اجماع سهام یا PoS نزدیک‌تر کرده است.
این شبکه آزمایشی، امکان توسعه و آزمایش PoS را قبل از اعمال در شبکه اصلی اتریوم، فراهم می‌کند. Ropsten بسیار شبیه به اتریوم است، اما هیچ سرمایه واقعی را در معرض خطر قرار نمی‌دهد.
ترنس تسائو (Terence Tsao)، یکی از برنامه‌نویسان گفته است که پیکربندی زنجیره بیکن راپستن در ۱۸ می، انجام شده است. به گفته او، انتشار کلاینت نیز از ۳۰ می با هدف انتقال کامل شبکه آزمایشی تا به امروز، آغاز شده است.
به‌عنوان پیش‌نیاز ادغام اخیر، ارتقاء Bellatrix نیز با موفقیت در دوم ژوئن پیاده‌سازی شد.
این در حالی است که از ساعت UST ۱۶:۰۹ روز چهارشنبه، مکانیسم اثبات کار زنجیره راپستن به سختی کل نهایی (TTD) بیش از ۵۰ کوادریلیون رسید و ورود بلوک‌ها به زنجیره خود را متوقف کرد. سختی کل نهایی، یک سختی از پیش تعیین‌شده و موردنیاز برای ادغام است. پس‌ از آن، اعتبارسنج‌های اثبات سهام اتریوم، شروع به ساختن بلوک بر روی یک زنجیره پیوسته برگرفته از زنجیره اثبات کار قبلی کردند.
انتظار می‌رود، مکانیسم اجماع اثبات سهام، کارمزد تراکنش‌های اتریوم را که در حال حاضر به دلیل بالا بودن منجر به شکست بیش از یک میلیون تراکنش در ماه می‌شوند، کاهش دهد.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن
منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا