بازی

بازی Metal Slug Tactics تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

بازی Metal Slug Tactics تا سال ۲۰۲۳ تاخیر خورد

Dotemu به عنوان ناشر بازی Metal Slug Tactics اعلام کرد که این عنوان امسال منتشر نخواهد شد. در عوض، این بازی تاکتیکی زمانی در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود تا تجربه موردانتظار خود را ارائه کند.

بازی Metal Slug Tactics که سال گذشته در در رویداد سامر گیم فست معرفی شده بود، یک عنوان استراتژیک نوبتی که بر اساس سری کلاسیک Metal Slug ساخته شده و برای اولین بار، شخصیت‌های کارتونی این سری را مانند دنیایی شبیه به بازی‌های استراتژیک XCOM می‌کند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسدجایی میان Fallout و This War of Mine
معرفی بازی Sheltered 2 – وقتی دنیا به پایان می‌رسد

بازی Metal Slug Tactics

بازیکنان در این بازی به گروهی از شخصیت‌های مختلف از جمله مارکو، اری، فیو و تارما دسترسی خواهند داشت و مانند بازی‌های کلاسیک Metal Slug در آن باید سربازان دشمنان و تانک‌های آن‌ها را نابود کنند. استودیو فرانسوی Leikir به عنوان توسعه‌دهنده بازی اعلام کرده که این عنوان بیشتر از یک بازی تاکتیکی معمولی خواهد بود و در آن از عناصر روگ‌لایک استفاده می‌شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این بازی موجود نیست.

بنابراین، Metal Slug Tactics جدیدترین بازی است که به‌جای سال ۲۰۲۲ یک سال دیرتر منتشر خواهد شد. Marvel’s Midnight Suns از جمله بازی‌هایی است که اخیرا عرضه آن به تعویق افتاده بود و اکنون قرار است در طول سال مالی جاری آن‌ها که در مارس ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) به پایان می‌رسد، وارد بازار خواهد شد.


چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا