بازی

قیمت Call Of Duty: Modern Warfare 2 روی پی‌سی هم ۷۰ دلار است

قیمت Call Of Duty: Modern Warfare 2 روی پی‌سی هم ۷۰ دلار است

با رونمایی رسمی شب گذشته از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، یک خبر ناگوار نیز منتشر شد: عنوان جدید کال آو دیوتی روی کامپیوتر و کنسول‌ها ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اسکوئر انیکس سال گذشته با اعلام این خبر که Final Fantasy VII Remake با قیمت ۷۰ دلار برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود، موج جدیدی به راه انداخت. زیرا تا قبل از آن اکثر بازی‌های AAA روی پی‌سی همچنان با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسیدند. در همان زمان آن‌ها اضافه کردند که Forspoken نیز با همین قیمت برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانیدنیازی نیست بابت CPU آن قدرها هم هزینه کنید!
هرآنچه که باید پیش از خرید پردازنده مرکزی (CPU) گیمینگ بدانید

تاکنون، این سه عنوان تنها بازی‌های تایید شده در آینده هستند که با قیمت ۷۰ دلار برای پی‌سی منتشر می‌شوند، قیمتی که در نسل فعلی کنسول‌ها توسط ناشرانی مانند 2K و اکتیویژن تبدیل به استاندارد شده است.

2K، ناشر سری NBA 2K و Borderlands، اخیرا قسمت‌های جدید هر دو فرانچایز را با قیمت ۷۰ دلار در پلی‌ استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس به فروش رسانده است. اکتیویژن نسخه‌های نسل فعلی از عناوین اخیر کال آو دیوتی مانند Vanguard را در سال گذشته پشت باندل‌های میان‌نسلی مخفی کرده بود که برای بازیکنان ۷۰ دلار هزینه داشت. EA همچنین سال گذشته بازی Battlefield 2042 را در بسته‌ای با قیمت مشابه عرضه کرد.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2

سونی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که راه را برای قیمت‌گذاری جدید هموار کرد و در همان اوایل تایید کرد که بازی‌های انحصاری خود در پلی استیشن ۵ مانند Demon’s Souls و Ratchet & Clank: Rift Apart را با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رساند. در حالی که بسیاری انتظار داشتند ایکس‌ باکس از این روند پیروی کند، اما آن‌ها استاندارد ۶۰ دلاری که از نسل‌ها پیش وجود داشته را تغییر ندادند. در عوض ایکس باکس ترجیح داد از محبوبیت سرویس اشتراکی گیم پس خود استفاده کند تا بازی‌ها را در اختیار بازیکنان بیشتری قرار دهد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۸ اکتبر یا ۶ آبان برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی در بتل نت و استیم منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا