بازی

اولین تیزر تریلر فیلم The Munsters از راب زامبی منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تیزر تریلر فیلم The Munsters از راب زامبی منتشر شد [تماشا کنید]

یونیورسال پیکچرز شب گذشته اولین تیزر تریلر فیلم The Munsters ساخته راب زامبی را منتشر کرد. این ریبوت کمدی کلاسیک دهه ۶۰ میلادی سال گذشته در بوداپست مجارستان کار تولید خود را آغاز کرده بود.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید

راب زامبی از خوانندگان مشهور هوی‌ متال و از طرفداران پر و پا قرص مانسترز است که سال گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد فیلم جدیدی بر اساس این سریال قدیمی خواهد ساخت.

از بازیگران فیلم The Munsters می‌توان به جف دنیل فیلیپس در نقش هرمان و شری مون زامبی در نقش لیلی اشاره کرد. می‌توانید تیزر تریلر فیلم زیر را در تماشا کنید:

View this post on Instagram

A post shared by The Munsters Movie (@themunstersmovie)

زامبی در اوایل سال میلادی جاری در اینستاگرام خود اعلام کرد که این فیلم درجه‌بندی سنی PG (مناسب برای کودکان بالای ۸ سال) خواهد داشت. علاوه بر فیلیپس و مون زامبی، دنیل روباک در نقش پدربزرگ، ریچارد بریک در نقش دکتر هنری آگوستوس ولفگانگ و سیلوستر مک‌کوی در نقش ایگور بازی خواهند کرد.

سیتکام The Munsters که همزمان با عنوان مشهور The Addams Family در دهه ۶۰ میلادی پخش می‌شد، داستان یک خانواده از هیولاهای نه چندان ترسناک را روایت می‌کند که از Transylvania به حومه یک شهر آمریکایی منتقل می‌شوند. این سیتکام متفاوت با روایت خود نگاهی طنزآمیز به مهاجران اروپایی و مشکلات سیاسی و فرهنگی ایالات متحده دارد.

The Munsters

این سریال در ۷۰ قسمت و بین ساله‌های ۱۹۶۴ و ۱۹۶۶ پخش شد و پس از آن چندین فیلم تلویزیونی نیز بر اساس داستان آن ساختند. در سال ۱۹۸۸ دنباله‌ی سریال تلویزیونی تحت عنوان The Munsters Today پخش شد که به مدت چهار سال ادامه یافت.

در پایان باید اشاره کرد که هنوز تاریخ اکران فیلم The Munsters مشخص نشده است.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا