رمز ارز

با شیبا و بیت کوین از غول حراج آنلاین خرید کنید!

زمان مطالعه: دقیقه

صاحبان شیبا اینو و بیت کوین، اکنون می‌توانند رمزارزهای خود را از طریق کارت BitPay در eBay خرج کنند. این کارت می‌تواند مانند هر کارت اعتباری دیگری در سایت eBay و میلیون‌ها فروشگاه اینترنتی دیگر که مسترکارت را می‌پذیرند، استفاده شود.
پردازنده پرداخت دیجیتال BitPay، در حال حاضر از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج کوین، شیبا اینو، لایت کوین، ریپل، ApeCoin، دای، دلار بایننس، USDC، رپد بیت کوین ، پکس دلار، جمینی دلار و یورو کوین، پشتیبانی می‌کند.
در حال حاضر، eBay به‌طور مستقیم پرداخت با ارزهای دیجیتال را نمی‌پذیرد. جیمی ایانون، مدیرعامل این شرکت، در مارس ۲۰۲۲ در مصاحبه‌ای گفت که اگرچه این غول حراج آنلاین در حال حاضر این نوع پرداخت‌ را نمی‌پذیرد، اما دائما در حال ارزیابی پذیرش شیوه‌های جدید است.
بر اساس یک نظرسنجی جهانی که توسط ریپل انجام شده است، ۵۶ درصد از مصرف‌کنندگان در سراسر جهان مایل هستند که از فروشگاه‌های آنلاینی خرید کنند که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. ۳۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نیز اظهار داشتند که خرید با ارزهای دیجیتال یا حواله پول به‌وسیله آن‌ها را در نظر خواهند گرفت.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا