تکنولوژی

چالشی به نام خرید تتر ارزان

با جست‌وجویی ساده در شبکه‌های اجتماعی، می‌توان فهمید که خرید تتر ارزان یکی از مشکلات سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال است. اگر مشکل خرید فوری تتر با وجود پلتفرم‌هایی مانند تترلند برطرف شده باشد، خرید تتر ارزان همچنان دغدغه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.

چرا خرید تتر ارزان اهمیت دارد؟

باتوجه‌به ماهیت بازار ارزهای دیجیتال، نیاز به ارز دیجیتال تتر و به‌طور‌کلی ارزهای پایدار بیشتر حس شد؛ بنابراین در سال ۲۰۱۴، با حمایت شرکت آی‌فینیکس (iFinex) و صرافی بیت‌فینیکس (Bitfinex)، تتر با نماد USDT ایجاد و وارد چرخه کریپتوکارنسی شد.

پس از اینکه تتر اهمیتش را برای اکوسیستم رمز ارزها اثبات کرد، خرید فوری تتر و قیمت USDT به‌طور ویژه در کانون توجه فعالان این عرصه قرار گرفت؛ چرا‌که ارز دیجیتال یادشده مزیت‌های متعددی دارد. ازجمله این مزیت‌ها می‌توان به نقدشوندگی ایده‌آل، کارمزد ناچیز، سرعت بسیار زیاد برای خرید فوری تتر و امنیت تضمین‌شده در معاملات اشاره کرد. 

ناگفته نماند پس از اینکه Tether به‌عنوان ابزاری کاربردی شناخته شد و قیمت تتر نقشی اساسی در میزان سود معاملات کاربران ایفا کرد، رفته‌رفته خرید تتر ارزان نیز به یکی از مسئله‌ها و دغدغه‌ها تبدیل شد.

خرید تتر ارزان چگونه میسر است؟

اگر قصد خرید فوری تتر را داشته باشیم، فارغ از اینکه تصمیم به خرید تتر TRC-20 داریم یا ترجیح می‌دهیم از تتر ERC-20 استفاده کنیم، در این راه نرخ تتر اصل مهمی محسوب می‌شود. برای این منظور، پلتفرم‌ها و صرافی‌های متعددی مانند تترلند وجود دارند که بستری امن را برای خرید و فروش تتر فراهم کرده‌اند.

نکته مهم برای خرید تتر ارزان، توجه به نرخ درج‌شده در صرافی و نیز میزان کارمزدی است که صرافی برای تبدیل تومان به تتر دریافت می‌کند. در‌واقع، قیمت تتر صرفاً یکی از عوامل خرید تتر ارزان محسوب می‌شود و شاید بهتر این باشد که به‌جای واژه ارزان، از به‌صرفه استفاده کنیم؛ زیرا همان‌طور‌که گفتیم، صرفاً نرخ تتر تعیین‌کننده ارزان بودن یا نبودن آن نیست.

خرید تتر ارزان یا خرید تتر با نرخ به‌صرفه؟

اگر برای خرید USDT به صرافی یا پلتفرم تبادل تتر مراجعه کنیم، پس از وارد‌کردن مقدار تتر مدنظر، میزان کارمزد قابل‌پرداخت برای ما مشخص خواهد شد. این کارمزدها شامل «کارمزد تبدیل» و «کارمزد شبکه» هستند. کارمزد شبکه همان کارمزدی است که بلاک چین برای انتقال تتر روی بستر خود از کاربر دریافت می‌کند. برای مثال، اگر برای خرید تتر TRC-20 اقدام کرده باشید؛ یعنی از بلاک چین ترون برای انتقال تتر استفاده خواهید کرد. در‌حال‌حاضر، کارمزد تتر TRC-20 برای انتقال بر بستر ترون ۱ تتر است. این در حالی است که میزان کارمزد برای انتقال تتر ERC-20 روی شبکه اتریوم ۲۵ تتر است.

شایان ذکر است که میزان کارمزد شبکه ارتباطی با صرافی ندارد و آن را تمام‌و‌کمال شبکه انتخابی کاربران دریافت می‌کند. کارمزد تبدیل را نیز صرافی برای ارائه خدمات و سرویس دریافت می‌کند. این کارمزد است که در تعیین فرایند خرید تتر ارزان یا همان تتر با نرخ به‌صرفه مؤثر است؛ چرا‌که آن را صرافی کاملاً تعیین و دریافت می‌کند.

نکته در‌خور‌توجه درباره این کارمزد آن است که به خدمات و سرویس‌های صرافی نیز باید توجه شود. فرایند خرید تتر صرفاً به پرداخت تومان و دریافت در والت محدود نمی‌شود؛ بلکه سرعت واریز تتر و پشتیبانی و تضمین امنیت است که باعث تمایز صرافی حرفه‌ای از دیگر صرافی‌ها می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به سرویس‌ها و مزیت‌های صرافی نیز توجه کنید.

از کجا تتر با نرخ به صرفه بخریم؟

برای خرید تتر ارزان یا با‌توجه‌به نکات گفته‌شده خرید تتر با نرخ به صرفه، بهتر است که درباره تمامی صرافی‌ها و پلتفرم‌ها کمی‌ تحقیق و بررسی کنیم. علاوه‌بر تحقیقات، در‌نظر‌گرفتن مزیت‌ها و سرویس‌های هر پلتفرم برای خرید فوری تتر، یکی از الزامات اساسی است که به‌ویژه در شرایط بحرانی بازار بسیار مؤثر خواهد بود. عواملی که برای خرید تتر ارزان (خرید تتر با نرخ به صرفه) از صرافی‌ها باید در نظر گرفت، عبارت‌اند از:

  • ارائه تتر با به‌صرفه‌ترین نرخ
  • احراز هویت فوری
  • واریز آنی تتر به ولت
  • پشتیبانی 24ساعته در 7 روز هفته
  • تسویه تومانی فوری
  • پاداش ریفرال 
  • بلاگ آموزشی برای افزایش آگاهی کاربران

با‌توجه‌به عوامل ذکرشده، با مراجعه به وب‌سایت تترلند، می‌توانید در کمال امنیت از نرخ و کارمزدی مناسب برای خرید تتر ارزان (خرید تتر با نرخ به صرفه) استفاده کنید.” همچنین، می‌توانید اپلیکیشن تترلند را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS دانلود کنید و بدون محدودیت به خرید فوری تتر و فروش آن بپردازید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا