بازی

کارگردان جدید فیلم Fantastic Four احتمالا مشخص شد

کارگردان جدید فیلم Fantastic Four احتمالا مشخص شد

پس از کناره‌گیری جان واتس از کارگردانی فیلم Fantastic Four، مارول به‌سرعت در حال جستجو جایگزین او است و اکنون گفته می‌شود که مت شکمن (Matt Shakman) کارگردان WandaVision این مسئولیت را به‌عهده خواهد داشت.

ددلاین گزارش می‌دهد که شکمن در حال مذاکره با مارول است تا روی صندلی کارگردانی فیلم جدید Fantastic Four بنشیند. منابع گزارش توضیح می‌دهد که پیشنهاد رسمی هنوز ارائه نشده است اما بحث‌های اولیه بین آن‌ها آغاز شده و کارها به درستی پیش می‌روند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های اونجرز در کمیک‌ها و فیلم‌هاچه تغییراتی روی انتقام جویان از کمیک‌ها تا فیلم‌ها اعمال شده است؟
۱۰ مورد از بزرگ‌ترین تفاوت‌های اونجرز در کمیک‌ها و فیلم‌ها

فیلم Fantastic Four

تاکنون جزئیات بسیار کمی در مورد فیلم Fantastic Four منتشر شده است. در حال حاضر می‌دانیم که این عنوان اولین قسمت از فاز ۶ دنیای سینمایی مارول خواهد بود و اگر با تاخیر مواجه نشود، قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود. با این وجود که جان کرازینسکی (John Krasinski)، در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نقش رید ریچاردز (آقای شگفت‌انگیز) را ایفا کرده بود، هنوز حضور او در فیلم Fantastic Four تایید نشده است.

در واقع، شایعات حاکی از آن هستند که کوین فایگی، برای این فیلم به دنبال مجموعه‌ای از بازیگران جوان است، اما احتمالا برای مشخص شدن جزئیات بیشتری در این رابطه باید تا رویداد D23 که سپتامبر برگزار می‌شود، صبر کنیم. با این حال، به‌نظر می‌رسد این یک برداشت جدید از چهار شگفت‌انگیز خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ حقیقت از کیت بیشاپ که فقط کمیک‌خوان‌ها می‌دانندرهبری اونجرز؟ جنگیدن با کاپیتان آمریکا؟
۱۰ حقیقت از کیت بیشاپ که فقط کمیک‌خوان‌ها می‌دانند


ولاگ گیمزکام #2 – مصاحبه با خالق یک بازی جذاب

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا