عمومی

تعداد توسعه دهندگان اپل به ۳۴ میلیون نفر رسید

رویداد توسعه‌دهندگان WWDC 2022 اپل در حال برگزاری است و غول فناوری از همان ابتدای شروع رویداد اقدام به ارائه آمارهایی از دستاوردهای خود کرد. تیم کوک، مدیرعامل اپل در ابتدای صحبت‌های خود به تعداد توسعه‌دهندگان اکوسیستم خود اشاره کرد.

  • iOS 16 با طراحی جدید و قابل تغییر لاک اسکرین معرفی شد

به گفته کوپرتینویی‌ها جامعه توسعه‌دهندگان اپل شامل سیستم‌عامل iOS، مک و دیگر سیستم‌عامل‌های این شرکت حالا به عدد قابل توجه ۳۴ میلیون نفر رسیده است. اپل دستیابی به چنین دستاوردی را اتفاقی بزرگ برای جامعه توسعه‌دهندگان و آینده اکوسیستم اپل می‌داند. تیم کوک در خلال صحبت‌های خود می‌گوید:

طبق انتظار اپل، توسعه‌دهندگان بسیاری با رویداد WWDC درتعامل خواهند بود و خوشحالیم که اعلام کنیم در حال حاضر تعداد جامعه توسعه‌دهندگان اپل به ۳۴ میلیون نفر رسیده است. رویداد WWDC برای تمام توسعه‌دهندگان رایگان خواهد بود.

با‌توجه به سهم بازار کم اپل از بازار دنیای کامپیوترهای رومیزی اما کوپرتینویی‌ها کاربران عظیمی را از دنیای موبایل و تبلت باخود به‌همراه دارند و با تکیه به چنین سهم بازاری در نظر دارد تا سیل عظیم توسعه‌دهندگان را به دنیای دسکتاپ نیز وارد کند. وجود ۳۴ میلیون توسعه‌دهنده قطعاً اتفاقی بزرگ برای کوپرتینویی‌ها و زنگ خطری برای ردموند و مانتن‌ویو خواهد بود.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا