بازی

سریال انیمیشنی Ghostbusters توسط نتفلیکس و سونی در دست ساخت است

سریال انیمیشنی Ghostbusters توسط نتفلیکس و سونی در دست ساخت است

نتفلیکس در رویداد Geeked Week خود اعلام کرد که با همکاری سونی پیکچرز در حال ساخت سریال انیمیشنی شکارچیان روح (Ghostbusters) است.

همچنین از «جیسون رایتمن» کارگردان و «گیل کنان» نویسنده Ghostbusters: Afterlife به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال یاد شده. با این وجود، درباره داستان هنوز هیچ اطلاعاتی اعلام نشده است.

اخبار مربوط به این سریال در 8 ژوئن منتشر شده است که از آن به عنوان روز شکارچیان روح یاد می‌شود، زیرا فیلم اصلی این سری در همان روز و سال ۱۹۸۴ اکران شده است. همچنین این سریال در سومین روز از Geeked Week معرفی شده که بسیاری از اخبار مربوط به پروژه‌های آینده نتفلیکس در آن نمایش داده شده‌اند.

انیمیشن شکارچیان روح

اولین فیلم این سری در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی ایوان رایتمن اکران شد. از آن زمان تاکنون نسخه دیگری در سال ۱۹۸۹ و باز هم به کارگردانی رایتمن و Ghostbusters: Afterlife به کارگردانی جیسون رایتمن منتشر شده‌اند. همچنین اخیرا گفته شده بود که سونی قصد دارد فیلم‌های جدیدی از سری Ghostbusters بسازد.

در نسخه جدید فیلم که Afterlife نام دارد بازیگرانی از جمله پل راد، فین ولفهارد، کری کون و بیل مری حضور داشتند و با بودجه ۷۵ میلیون دلاری به فروش ۲۰۴ میلیون دلاری دست پیدا کرد. همین امر کافی است تا سونی به ساخت فیلم‌های بیشتری از این سری توجه داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالیشروعی نفس‌گیر برای پایانی خوب
نگاه اولیه به فصل پنجم سریال Money Heist؛ مثل همیشه عالی


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا