بازی

تکلند فردا به پشتیبانی از Dying Light پایان می‌دهد

تکلند فردا به پشتیبانی از Dying Light پایان می‌دهد

تکلند (Techland) اعلام کرد که توسعه فعال بازی Dying Light در این هفته با انتشار نسخه Definitive Edition در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) به پایان می‌رسد.

بازی آخرالزمان جهان باز Dying Light که در آن بازیکنان با ارتشی از زامبی‌ها مبارزه می‌کنند، ابتدا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و تکلند به طور مرتب و حتی در هنگام توسعه Dying Light 2 به‌روزرسانی‌ها و محتوا جدیدی برای آن منتشر می‌کرد.

Dying Light: Definitive Edition شامل بازی اصلی و ۲۶ بسته الحاقی آن می‌شود که در آن‌ها آیتم‌های جدید و محتوا داستانی جدیدی وجود دارد. این نسخه به صورت دیجیتالی برای پی‌سی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. همچنین بازیکنانی که نسخه Platinum Edition بازی را خریداری کرده‌اند، به‌روزرسانی رایگانی دریافت خواهند کرد.

بازی Dying Light

برای نینتندو سوییچ نیز در زمان دیگری، نسخه دیجیتالی و فیزیکی آن منتشر خواهد شد.

تکلند همچنین یه بسته الحاقی رایگان با نام Harran Tactical Unit به بازی اضافه می‌کند که به مدت دو هفته پس از انتشار Dying ‌Light: Definitive Edition در دسترس خواهد بود. در حالی که توسعه فعال بازی متوقف می‌شود، استودیو قصد دارد تجربه مجدد رویدادهای قبلی را برای بازیکنان امکان‌پذیر کند.

Dying Light 2 هم در اوایل سال جاری منتشر شد و مانند نسخه قبلی خود، تاکنون چندین به‌روزرسانی جدید دریافت کرده است. همانطور که سال گذشته گفته شده بود، استودیو تکلند قصد دارد تا ۵ سال از بازی‌ Dying Light 2 پشتیبانی کند. علاوه بر این، گفته شده بود که این استودیو در حال کار روی یک بازی نقش آفرینی فانتزی جدید است.


Top 10: بهترین ایستراگ‌های ماینکرفت در بازی‌ها!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا