بازی

اکران فیلم Avengers: Secret Wars تا سال ۲۰۲۶ عقب افتاد

اکران فیلم Avengers: Secret Wars تا سال ۲۰۲۶ عقب افتاد

اخبار جدید نشان می‌دهد که تقویم اکران فیلم‌های مارول دچار تغییر شده و بر همین اساس تاریخ انتشار فیلم جدید اونجرز که Avengers: Secret Wars نام دارد تا سال ۲۰۲۶ عقب افتاده است. در ابتدا این فیلم برای اکران در ۷ نوامبر ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده بود که اکنون یک سال تاخیر خورده و قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۶ مصادف با ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ اکران شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

به این ترتیب فیلم دیگر اونجرز، یعنی Avengers: The Kang Dynasty که قرار بود ۶ ماه زودتر از Secret Wars منتشر شود، تاریخ اکران خود را حفظ کرده و در همان ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) در سینماها اکران خواهد شد. همانطور که می‌دانید برادران روسو به ترتیب فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame را کارگردانی کرده بودند و علی رغم علاقه طرفداران به این دو کارگردان، وظیفه هدایت فیلم Avengers: The Kang Dynasty به دستین دنیل کرتون (سازنده فیلم شانگ‌چی) سپرده شده است.

Avengers: Secret Wars

وی عملکرد فوق‌العاده‌ای در معرفی شانگ‌چی (با بازی سیمو لیو) به عنوان ابرقهرمان آسیای جنوبی انجام داد و همچنین قرار است مجموعه Wonder Man را به همراه ساخت دنباله‌ای برای شانگ‌چی معرفی کند. فیلم Secret Wars نیز در واقع وقایع سلسله کانگ را دنبال می‌کند که انواع مختلفی از شخصیت‌های شرور را به MCU می‌آورد.

جان میجرز قرار است نقش کانگ فاتح را بازی کند که نخستین بار در سریال لوکی به عنوان He Who Remains ظاهر شده بود. او همچنین در آینده قرار است در فیلم Antman and The Wasp: Quantumania با بازی پل راد و اوانجلین لیلی به ایفای نقش بپردازد. هنوز کارگردان و نویسنده فیلم Avengers: Secret Wars مشخص نشده، اگرچه برادران روسو که قبلا علاقه‌شان را به هدایت پروژه اعلام کرده‌اند، همچنان گزینه‌ای محبوب در میان طرفداران هستند.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا