عمومی

Nothing phone (1)، اولین گوشی هوشمند شرکت ناثینگ، ۲۱ تیر معرفی می‌شود

پس از ماه‌ها افشاگری و انتشار شایعات، سرانجام کارل پی تأیید کرد اولین گوشی هوشمند ناثینگ (Nothing) با نام Nothing phone (1) ماه آینده معرفی خواهد شد. اگرچه این شرکت تاکنون جزئیات مشخصی از دستگاه مذکور به‌اشتراک نگذاشته است، انتظار می‌رود در روزهای آینده فرایند بازاریابی آن آغاز و برخی از مشخصات سخت‌افزاری‌اش به‌اشتراک گذاشته شود.

طبق گزارش xda-developers،‌ در‌حال‌حاضر تنها می‌دانیم ساعت ۲۱:۳۰ دوازدهم جولای (بیست‌ویکم تیر) ناثینگ میزبان رویدادی به نام Nothing: Return to Instinct در لندن خواهد بود. این شرکت همچنین تأیید کرده است که مراسم را به‌صورت زنده از وب‌سایت خود (nothing.tech) پخش و تمام جزئیات مربوط به آن را فاش می‌کند.

هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی Nothing phone (1) نداریم؛ اما براساس اطلاعات فاش‌شده، احتمالاً با گوشی هوشمند میان‌رده‌ای مجهز به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۷ نسل یک کوالکام سروکار خواهیم داشت. همچنین در تیزرهای پیشین شرکت، به پوسته‌ی اندرویدی سفارشی Nothing OS مبتنی‌بر اندروید ۱۲ اشاره شده است. قیمت Nothing phone (1) احتمالاً حدود ۵۰۰ یورو خواهد بود؛ اما در‌حال‌حاضر، نمی‌توانیم از آن مطمئن باشیم.

ناثینگ قبلاً اعلام کرده بود Nothing phone (1) گوشی هوشمندی با طراحی منحصر‌به‌فرد و پنل پشتی شفاف، قاب میانی آلومینیومی بازیافتی، توانایی پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و بدون حاشیه در بخش پایینی نمایشگر خواهد بود.

گوشی هوشمند جدید ناثینگ به اکوسیستم محصول‌های آن کمک می‌کند. Nothing Phone (1) دومین دستگاه شرکت محسوب می‌شود؛ اما ناثینگ چهار محصول دیگر در خط‌تولید خود دارد که به تقویت اکوسیستم آن یاری خواهند رساند. گفته می‌شود گوشی هوشمند آینده‌ی ناثینگ توانایی برقراری اتصال یکپارچه با دستگاه‌های دیگر شرکت را دارد. بااین‌حال، باید مدتی صبر کنیم و پس از رونمایی محصول، درباره‌ی قابلیت‌هایش حرف بزنیم.

اگر درباره‌ی تجربه‌ی نرم‌افزاری Nothing phone (1) کنکجاو هستید، خبر خوشی برایتان داریم: لانچر مینیمال ناثینگ هم‌اکنون در گوگل‌پلی برای دانلود موجود است و از همه‌‌ی دستگاه‌های مجهز به اندروید ۱۱ و جدیدتر پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا