رمز ارز

اپلیکیشن رمزارز نیوز راه‌اندازی شد!

زمان مطالعه: 6 دقیقه

چیزی حدود 5 سال است که از شروع فعالیت مجموعه رمزارزنیوز در زمینه بلاکچین و رمزارزها می‌گذرد. اصلی‌ترین رسالت مجموعه رمزارزنیوز افزایش سطح دانش، آگاهی و توانمندی کاربران ایرانی در زمینه بلاکچین و رمزارزها است. حوزه تخصصی مجموعه رمزارزنیوز، بلاکچین و ارزهای دیجیتال است. در سال‌های گذشته و باتوجه به افزایش علاقه و توجه کاربران به استفاده از رمزارزها و بلاکچین، نیاز به وجود یک رسانه معتبر و به‌روز برای آگاهی‌رسانی به کاربران، بیش از پیش احساس می‌شد. از این رو تیم رمزارزنیوز در تمامی این سال‌ها در تلاش بوده است تا با انتشار و ارائه به‌روزترین مطالب آموزشی و اخبار روز دنیا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاکچین، گامی مهم در زمینه رشد دانش و آگاهی فعالان رمزارزی در ایران بردارد. با توجه به اینکه چیزی حدود 90 درصد از کاربران فعال در این حوزه، کاربرانی هستند که با استفاده از موبایل فعالیت می‌کنند، بر آن شدیم تا اپلیکیشن رمزارزنیوز را در اختیار کاربران قرار دهیم.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به تمامی ابزارهای وبسایت رمزارزنیوز دسترسی داشته باشید، از در هر جایی که به اینترنت اتصال دارد قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید و به طور کلی به تمامی امکانات مهم موجود در وبسایت، دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر اپلیکیشن رمزارزنیوز در بازار، پلی استور و … امکان دانلود دارد. با ما همراه باشید تا به جزئیات هر یک از بخش‌های اپلیکیشن رمزارزنیوز بپردازیم.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

اپلیکیشن رمزارز نیوز

همان‌طور که گفته شد، اپلیکیشن رمزارزنیوز در راستای تکمیل امکانات مجموعه و رفع نیازهای حداکثری کاربران ایجاد شده است. باتوجه به اینکه چیزی حدود 90 درصد از کاربران فعال در وبسایت رمزارزنیوز از کاربران موبایلی هستند، بهره‌مندی از اپلیکیشنی با محیط کاربری ساده و کاربرپسند از ملزومات اساسی است.

اپلیکیشن رمزارز نیوز راه‌اندازی شد!

هنگام ورود به اپلیکیشن به سه دسته‌بندی اصلی برمی‌خورید. دسته‌بندی‌ها شامل موارد زیر است:

  • لیست قیمت
  • اخبار
  • مقالات

در ادامه به جزئیات هریک از آنها خواهیم پرداخت.

لیست قیمت

در بخش لیست قیمت، قیمت و اطلاعات مهم تمامی ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این جدول می‌توانید بعد از پیدا کردن نام رمزارز مورد نظر خود به ترتیب اطلاعات مربوط به قیمت فعلی آن رمزارز، تغییرات 24 ساعت گذشته و تغییرات یک ماهه را مشاهده کنید. برای دسترسی راحت‌تر به اطلاعات رمزارز مورد نظر خود، می‌توانید با استفاده از آیکون ذره‌بین موجود در بالای صفحه، نام آن ارز را جست‌وجو و به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن رمزارز نیوز راه‌اندازی شد!

با استفاده از این ابزار در اپلیکیشن رمزارز نیوز می‌توانید بدون نیاز به دسترسی به کامپیوتر، در هر کجا و هر زمان، در کمتر از چند ثانیه اطلاعات و تغییرات قیمتی رمزارزهای موجود در واچ لیست خود که زیر نظر دارید را به دست آورید.

اخبار

همان‌طور که می‌دانید، رمزارزنیوز رسانه‌ای است که همیشه حداکثر تلاش خود را برای به‌روز نگه داشتن دانش و آگاهی کاربران ایرانی به کار گرفته است. در همین راستا یکی از عمده فعالیت‌های مجموعه رمزارزنیوز، ترجمه، تألیف و انتشار اخبار به‌روز حوزه رمزارزها و بلاکچین از سراسر دنیا است. تمامی اخبار منتشرشده در مجموعه رمزارزنیوز حاصل استفاده از منابع به‌روز و معتبر دنیا و سپس ترجمه مناسب آنها توسط جمعی از نویسندگان و مترجمان باتجربه است.

تیم تولید محتوای رمزارزنیوز به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا کاربران با کمترین فاصله زمانی به اخبار مهم و تأثیرگذار حوزه رمزارزها و بلاکچین دسترسی داشته باشند. همچنین مجموعه رمزارزنیوز در تلاش است تا اخباری که به موضوعات به اصطلاح ترندشده بازار مرتبط هستند را نیز تا حدود زیادی پوشش دهد تا کاربران بتوانند با آگاهی از این موضوع به تصمیم‌گیری درست برسند.

اپلیکیشن رمزارز نیوز راه‌اندازی شد!

با توجه به اهمیت زیاد دسترسی سریع به اخبار این حوزه، بخش اخبار به اپلیکیشن رمزارزنیوز نیز اضافه شده است تا کاربران بتوانند در هر جا و هر زمان، فقط با در دست داشتن تلفن همراه خود از اخبار مهم این حوزه مطلع شوند. در بخش اخبار اپلیکیشن رمزارزنیوز تمامی اخبار منتشرشده در وبسایت مجموعه به ترتیب تاریخ انتشار در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین می‌توانید با استفاده از آیکون ذره‌بین موجود در بالای صفحه به اخبار مورد نظر خود در مورد یک واقعه یا رمزارز دسترسی پیدا کنید.

مقالات

یکی دیگر از بخش‌های پرکاربرد و پرطرفدار در وبسایت رمزارزنیوز بخش مقالات سایت است. در بخش مقالات مجموعه رمزارزنیوز سعی شده که تمامی موضوعات مهم، از جمله معرفی رمزارزها، کیف پول‌ها، صرافی‌ها، هشدارها، تحلیل‌ها، کلاهبرداری‌ها، آموزش‌های عمومی، بازی‌های رمزارزی و دیگر موارد مشابه، پوشش داده شود. دسته‌بندی مقالات سایت به گونه‌ای است که نیاز افراد مختلف با سطوح دانش، آگاهی و مهارت مختلف را پوشش دهد. همچنین به دلیل وجود تنوع در محتواهای تولیدشده، اغلب کاربران با سطوح علاقه‌مندی و تجربیات مختلف نیز می‌توانند بسته به نیاز خود از محتواهای تولیدشده استفاده کنند.

بنابراین تمامی افراد از مبتدی تا سطوح بالاتر می‌توانند فقط با مراجعه به بخش مقالات سایت و جست‌وجوی عبارت کلیدی مورد نظر خود، به تمامی محتواهای مرتبط با آن موضوع دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن رمزارز نیوز راه‌اندازی شد!

محتواهای تولیدشده در بخش مقالات، موضوعات مربوط به کلاهبرداری، سرمایه‌گذاری، صرافی‌ها، کیف پول‌ها، بازی‌ها، دیفای، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، بلاکچین، استخراج، پیش بینی قیمت و دیگر موارد را در بر می‌گیرد. با توجه به اهمیت این بخش در کمک به یادگیری و اقدام درست کاربران، بخش مقالات به اپلیکیشن رمزارزنیوز نیز اضافه شده است.

در این بخش نیز می‌توانید همچون دو بخش قبلی با استفاده از آیکون ذره‌بین در بالای صفحه به جست‌وجوی موضوع مورد نظر خود بپردازید و از میان مقالات مرتبط نمایش داده‌شده، مقاله مورد نظر خود را انتخاب و مطالعه نمایید.

برای دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز به این صفحه مراجعه کنید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه بیش از نیمی از کاربران مجموعه رمزارزنیوز با استفاده از موبایل به استفاده از وبسایت می‌پردازند، بر آن شدیم تا اپلیکیشن رمزارزنیوز را راه‌اندازی کنیم. در این مطلب به بررسی بخش‌های مختلف موجود در اپلیکیشن رمزارز نیوز، جزئیات استفاده از هر یک از آن بخش‌ها و میزان اهمیت آنها پرداختیم. بدیهی است که با گذشت زمان و با توجه به رفع نیازهای حداکثری کاربران، به مرور به امکانات موجود در اپلیکیشن رمزارزنیوز اضافه خواهد شد.

در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهادی در جهت خدمات‌رسانی بهتر مجموعه رمزارز نیوز دارید، می‌توانید با مراجعه به قسمت نظرات برای ما کامنت بگذارید. همچون همیشه قدردان محبت و همراهی شما عزیزان هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا