رمز ارز

بازگشت دوباره سولانا به میدان رقابت‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اکوسیستم سولانا (SOL) شاهد افزایش قابل‌توجهی در تعداد آدرس‌های فعال روزانه خود بوده و در این زمینه، توانسته از بلاکچین‌های بزرگ دیگری مانند اتریوم (ETH) و پالیگان (MATIC) پیشی بگیرد. طبق گزارش‎‌ها، تعداد آدرس‌های فعال روزانه سولانا به ۵۰۰ هزار رسیده است. این داده‌ها توسط آمار پلتفرم Token Terminal نیز تأیید می‌‌شوند.
پس از قطعی بزرگ سولانا در ۲۶ فوریه، تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه تا ۳ مارس، ۹ برابر شده است. اولین قطعی بزرگ سولانا در سال ۲۰۲۳ که نزدیک به ۲۰ ساعت به طول انجامید، بازتاب بسیار بدی در رسانه‌ها داشت و به نظر می‌رسید که FUD (ترس، عدم اطمینان و ابهام) اعضای جامعه این رمزارز را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال، نشانه‌های اولیه‌ای وجود دارد که همه چیز می‌تواند به سمت بهتر شدن تغییر کند.
یکی از دلایل افزایش اخیر تعداد آدرس‌های فعال روزانه می‌تواند رشد در بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) باشد. به گزارش پلتفرم CryptoSlam، حجم فروش NFTها در این شبکه به ۲٫۷ میلیون دلار رسیده است. این رقم در زمان قطعی شبکه به ۳۴٫۶۸ هزار دلار کاهش یافته بود. تعداد خریداران و فروشندگان منحصربه‌فرد نیز رشد قابل‌توجهی داشته است.
جدای از این، تبلیغات مرتبط با مهاجرت پروژه هلیوم به این شبکه می‌تواند سرمایه‌گذاران را وادار کند که FUD خود را به نفع سولانا کنار بگذارند. انتظار می‌رود که این انتقال اواخر این ماه و در تاریخ ۲۷ مارس اتفاق بیفتد.
علاوه بر این‌ها، بهبود شاخص وزن‌دار احساسات بازار (Weighted Sentiment) و افزایش تعداد پوزیشن‌های خرید در دو روز گذشته نیز نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاران نسبت به آینده SOL خوش‌بین هستند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

منبع

ای‌ام‌بی کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا