رمز ارز

شبکه کاردانو، فعال‌تر از همیشه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های جدید منتشرشده توسط شرکت مادر کاردانو، IOHK، تعداد پروژه‌های در حال ساخت بر بستر این اکوسیستم به ۱۰۰۳ رسیده است. این رقم، اواخر هفته قبل برابر با ۹۹۲ پروژه گزارش شده بود.
شرکت IOHK در جدیدترین گزارش هفتگی خود، آخرین آمار در مورد رشد شبکه را ارائه کرده که نشان می‌دهد اخیراً ۸۹ پروژه در بلاکچین کاردانو راه‌اندازی شده است، در حالی که تعداد پروژه‌های NFT نیز به ۵۷۹۶ رسیده است. در همین حال، تعداد توکن‌های بومی کاردانو نیز از ۵ میلیون فراتر رفته است.
در این میان، رمزارز کاردانو (ADA) نیز اخیرا شاهد ورود سرمایه از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی بوده است؛ چون با نزدیک‌تر شدن به اجرای هاردفورک Vasil، تقاضا برای این شبکه هم در حال افزایش است.
شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Santiment اخیرا گزارش داده که تعداد تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌ها افزایش یافته که این منجر به افزایش قیمت آدا شده است. در تاریخ ۶ ژوئن، قیمت آدا تا ۱۵ درصد افزایش یافت، ولی دوباره به سطح حمایتی ۰٫۵۸۷ دلار سقوط کرد. در زمان انتشار این خبر، کاردانو با یک رشد تقریبا ۷ درصدی، در محدوده ۰٫۶۳ دلار معامله می‌شود.
اخیرا گزارش شده که شرکت مدیریت سرمایه Grayscale نیز خرید کاردانو را افزایش داده است. طبق گزارش‌ها، کاردانو با ۲۴٫۶۳ درصد بیشترین وزن دارایی‌های این صندوق را به خود اختصاص داده بود، اما اکنون این رقم به ۳۲٫۳۳ درصد افزایش یافته است.

۵۰ هزار شیبا هدیه

تو صرافی ارز پلاس، ترید کن و جایزه بگیر!
شروع کن

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا