بازی

تریلر جدیدی از فیلم Bullet Train با بازی برد پیت منتشر شد

تریلر جدیدی از فیلم Bullet Train با بازی برد پیت منتشر شد

سونی پیچکرز اخیرا تریلر جدیدی از فیلم Bullet Train با بازی برد پیت منتشر کرده است. این فیلم اکشن کمدی به کارگردانی دیوید لیچ (یکی از کارگردانان جان ویک) ساخته شده که قرار است تابستان امسال در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

برد پیت در این فیلم یک نقش تقریبا متفاوت را برعهده دارد و به عنوان یک قاتل تمام عیار وظیفه تحویل دادن یک چمدان را برعهده می‌گیرد. ساندرا بولاک از دیگر بازیگران نام‌آشنای این فیلم است که مانند نگهبان تمام حرکات برد پیت را تحت کنترل دارد و به نوعی به او کمک می‌کند. این فیلم بر اساس کتابی به نام Bullet Train: A Novel ساخته شده که کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) نویسنده آن است. این کتاب داستان پنج قاتل در یک قطار سریع السیر را دنبال می‌کند.

فیلم دیوید لیچ با وجود اینکه با اقتباس از این کتاب ساخته می‌شود، اما بیشتر روی شخصیت برد پیت تمرکز دارد. بازیگران چهار قاتل دیگر در این فیلم شامل برایان تایری هنری از سریال Atlanta، هیرویوکی سانادا از فیلم‌های Mortal Kombat و The Wolverine، ززی بیتز از فیلم Deadpool 2 و آرون تیلور جانسون از فیلم Avengers: Age of Ultron می‌شوند.

فیلم سینمایی Bullet Train ابتدا برای اکران در ۲۹ جولای برنامه‌ریزی شده بود، اما اخیرا تاریخ اکران آن عقب افتاده و بنابراین باید منتظر اکران در ۵ آگوست (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) باشیم.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا