بازی

یک بازی استراتژیک از Minecraft در دست ساخت قرار دارد

یک بازی استراتژیک از Minecraft در دست ساخت قرار دارد

ماینکرفت (Minecraft) یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت گیم است و به‌نظر می‌رسد که یک بازی استراتژیک همزمان (RTS) از آن در دست ساخت قرار دارد. 

مطلب پیشنهادی:بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲مرد هزار چهره!
بهترین اسکین‌های ماینکرفت برای سال ۲۰۲۲

جف گرستمن (Jeff Gerstmann) اعلام کرده که یک بازی استراتژیک همزمان از ماینکرفت در حال ساخت است. او تصاویری از این بازی دیده و به‌نظر می‌رسد که در فاز پایانی توسعه قرار دارد. گرستمن احتمال می‌دهد که در کنفرانس ایکس باکس و بتسدا، از این بازی استراتژیک رونمایی خواهد شد.

با توجه به توضیحات اولیه بازی و چند اسکرین شاتی که از آن را دیدم، به‌نظر می‌رسد که با یک بازی استراتژیک همزمان – یک نوع RTS – طرف هستیم. شما یک واحد از افراد شبیه به استیو را کنترل می‌کنید و به آن‌ها در زاویه دید سوم شخص دستور می‌دهید. بازی شما را در مقابل Piglins قرار می‌دهد و داستان، کات‌سین‌ها و چیزهایی از این قبیل خواهد داشت.

بازی استراتژی ماینکرفت

جف گرستمن به استودیو سازنده این بازی استراتژیک اشاره‌ای نکرده است، اما ظاهرا که این پروژه با اسپین‌آف استودیو Oxide Games فرق داشته باشد. Oxide Games که سابقه ساخت Ashes of the Singularity را در کارنامه دارد نیز روی یک بازی استراتژیک 4X از ماینکرفت کار می‌کند. این اسپین‌اف قرار است تجربه‌ای شبیه به Civilization برای طرفداران فراهم کند.

بد نیست به بازی اصلی Minecraft نیز اشاره کنیم که از روز گذشته آپدیت بزرگ The Wild برای آن منتشر شد. با آپدیت The Wild هدف استودیو موجنگ تمرکز روی محیط زیست بازی است و می‌خواهند که زیست‌بوم‌های آن هویت مشخصی داشته باشد. این آپدیت همچنین یک منطقه جدید نیز به بازی اضافه می‌کند که Mangrove Swamp نام دارد. 

مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTAو پیروزی سونی پس از سال‌ها
ویجی‌لاگ پلاس: آینده ماینکرفت و تریلر گیم‌پلی GTA


منفورترین بازیگران هالیوود در تاریخ

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا